Mareez-e-Ishq [ZID – 2014] Versuri traduse


Film: Zid
Muzica: Sharib-Toshi
Versuri: Shakeel Azmi
Solist: Arijit Singh
An lansare: 2014
 
Mareez-e-Ishq hoon main, kar de dawaa
Sunt bolnav de dragoste, dă-mi un medicament
 
Talab hai tu, tu hai nasha
Tu ești dorința, tu ești drogul
Ghulam hai dil ye tera
Inima mea este sclavul tău
Khul ke zara jee loon tujhe
Vreau să te trăiesc liber
Aaja meri saanson mein aa 
Vino, contopește-te cu repirația mea
 
Mareez-e-Ishq hoon, main kar de dawa
Sunt bolnav de dragoste, dă-mi un medicament
Haath rakh de tu dil pe zara
Pune mâna pe inima mea
 
Tujhe mere rab ne milaaya
Dumnezeul meu te-a adus în calea mea
Maine tujhe apna banaaya
Eu te-am făcut a mea
Ab na bichhadna Khudaaya 
Nu te îndepărta, pentru numele lui Dumnezeu

Mohabbat rooh ki hai laazim riza
Dragostea este fericcirea necesară inimii
Haath rakh de tu dil pe zara
Pune mâna pe inima mea
 
Chaaha tujhe maine wafaa se
Te-am iubit cu toată sinceritatea
Maanga tujhe maine duaa se
Te-am ceut în rugăciunile mele
Paaya tujhe teri adaa se 
Te-am obținut prin farmecul tău
Karam hadd se zyaada mujhpe tera
M-ai binecuvântat cu prea multă bunăvoință
 
Haath rakh de tu dil pe zara…
Pune mâna pe inima mea
 

2 Comments (+add yours?)

  1. floryflory
    Nov 28, 2014 @ 19:15:55

    Melodia este extrem de frumoasa, iar versurile sunt dragute. Imi place ritmul de la strofa ” Talab hai tu, tu hai nasha […] Aaja meri saanson mein aa” E mai “saltareata” un pic. :d

    Poti sa traduci si tu melodia asta, cand ai timp? Am auzit-o acum 2 zile(sau 3?) in Balika Vadhu si am adorat-o din prima clipa! Ritmul melodiei care-mi mangaie auzul este in versul “Chahoon rehna sada” (prima strofa) si in tot refrenul. Aaah, ma pun sa o ascult din nou❤
    http://www.indicine.com/movies/lyrics/chaahat-lyrics-blood-money/

    Reply

Lasă un comentariu

