Filmul săptămânii: HUM AAPKE HAIN KOUN (1994)


valabil pentru săptămâna 49: 3-9 noiembrie 2014

humaapkehainkoun poster

Ca și poveste, nu e nimic ieșit din comun. Însă ceea ce m-a impresionat și mi-a lăsat o impresie plăcută este modul în care sunt proiectate relațiile interumane și cu câtă naturalețe se leagă toate. Actorii sunt extrem de bine aleși, iar împreună fac o echipă cu o carismă colectivă care atrage negreșit. Cred că asemenea chimie este irepetabilă. De asemenea, de fiecare dată când aud vehiculat titlul filmului, gândul mă poartă către fragilitatea relațiilor umane. Bunul simț și sentimentul acela de lucruri luate încetișor, pe îndelete sunt cele care caracterizează pelicula.

E și filmul care mă face să-mi fie dor de acel Salman Khan care juca, care părea implicat emoțional în ceea ce face, care exprima ceva prin mimica feței și prin limbajul trupului în afară de ”mamă, ce macho sunt”, ”bă, vezi că dacă te apropii, te fac bucăți”, ”hai sictir!”.

Sunt două lucruri despre care pot spune că îmi displac: lungimea filmului și caracterul mult prea dulce, excesiv de mieros.

Vouă cum vi s-a părut?

 

5 Comments (+add yours?)

  1. Scorpya Cristina
    Jun 07, 2016 @ 07:36:26

    Sincer, pe mine m-a cam plictisit filmu’, iar eu l-am vizionat in perioada in care eram fan Salman Khan, deci in urma cu mai bine de 10 ani… adica ce SRK, Salman all the way! :)) Mai imbatraneste omul, se mai maturizeaza, vede si filmele celuilalt si se schimba totul!
    Acum ce sa facem, pe-atunci facea filme pentru prieteni, acum le face pentru public si vorba aia, publicul adora cand ii zboara camasa si este mai ceva ca incredibilul Hulk! Distributia mi-a placut, dar filmul, prea lent pentru gustul meu!

    Reply

  2. iuly
    Dec 22, 2014 @ 16:55:00

    Chiar daca filmul la un moment dat m-a plictisit (noroc cu ultima parte), a meritat sa il urmaresc pana la final datorita muzici care este foooarte draguta si a actorilor principali (foarte simpatici), in special Salman Khan mi-a atras atentia. Rar il vezi sa joace asa bine, asa profund (de obicei ocolesc filmele mai recente ale lui).

    Reply

  3. floryflory
    Nov 10, 2014 @ 13:51:16

    Pe mine nu m-a deranjat ca a fost prea dulce. Chiar mi-a placut asta😀 Mai bine filme de genul acesta decat unul cu batai, ura si alte lucruri de genul.
    La fel ca si tine, imi este dor de acel Salman Khan caruia i se citeau emotiile pe chip si care te facea sa traiesti ceea ce traia si el. Celui din prezent i s-a urcat celebritatea la cap intr-atat de mult incat ma si mir ca mai are fani. Eu, sincer, l-am sters din lista actorilor preferati.😀
    Melodiile sunt magnifice! Te ung la suflet! :-*

    Reply

Lasă un comentariu

