Copiem, copiem de zor și cu talent!


E una dintre cele mai cuprinzătoare liste comprimate într-un clip de utube cu numeroasele piese hindi copiate parțial sau integral de marii compozitori.

Dați-vă cu părerea:

 

4 Comments (+add yours?)

  1. Ankita Lokhande
    Sep 17, 2014 @ 17:55:54

    a fost fooarte amuzant sa privesc aceste copii ale altor melodii si sincer sa fiu sunt si dezamagita de anumite melodii care imi placeau foarte mult si poate era mai bine ca sa nu aflu😦

    Reply

  2. iuly
    Sep 17, 2014 @ 17:06:58

    Tare amuzant🙂🙂. Cand am auzit prima data melodia “Teri Meri” din Bodyguard mi s-a parut ca imi suna cunoscut, iar acum am aflat ca ne copie pana si colindele.😀

    Reply

Lasă un comentariu

