Filmul săptămânii: RAMAIYA VASTAVAIYA (2013)


valabil pentru săptămâna 41:  8-14 septembrie 2014

ramaiya-vastavaiya-movie-poster-24

Vă propun acest film fiindcă am observat că este apreciat de publicul român. Am să menționez lucrurile care mi-au plăcut, după care voi sublinia părțile ce nu m-au impresionat deloc.

Mi s-a părut admirabilă dragostea fraternă și grija cu care un băiețel se preocupa de bunăstarea surorii. Relația dintre cei doi a rămas la fel de apropiată chiar și la maturitate, lucru extrem de rar în ziua de azi. Încă un punct pozitiv este reprezentat de testul prin focul dragostei la care este supus personajul principal masculin pentru a dovedi că este vrednic să-i fie partener de viață iubitei sale.

Părțile ce mi-au displăcut sunt: lungimea filmului – mi se pare muuuult prea lung pentru povestea pe care o scoate în prim plan; subiectul ales – îndeajuns de exploatat deja; mult prea multă comedie de umplutură.

Per total, nu am fost dată peste cap de film, tocmai de aceea vă invit să mă contraziceți (cu argumente). Sunt curioasă să văd ce părere v-ați făcut despre acest film.

Lasă un comentariu

