Main Hoon [TASM 2] Versuri traduse


Film: The Amazing Spiderman 2
Muzica: Sanam Puri
Versuri: Samar Puri, Manoj Yadav
Soliști: Sanam Puri
An lansare: 2014
 
Saanson mein aandhi hai
Respirația e precum o furtună
Main bhi to taiyaar hoon
Și eu sunt pregătit
Sabse badi yeh jang hai
E cea mai mare bătălie
To main bhi taiyaar hoon
Însă sunt pregătit
Aaghaaz hoon main
Eu sunt începutul
Ummeed hoon main
Eu sunt speranța
Har haar jeetenge
Voi învinge orice înfrângere
 
Main hoon… Main hoon…
Eu sunt, eu sunt
Woh aag jo kabhi bujhe naa
Acel foc ce nu se stinge niciodată
Main hoon… Main hoon…
Eu sunt, eu sunt
Woh raftaar jo kabhi ruke naa
Acea mișcare ce nu se va opri nicicând
Main hoon…
Eu sunt, eu sunt
Unchaayi koi chhu sake naa
Înălțimea pe care nu o poate nimeni atinge
Main hoon… Main hoon…
Eu exist, eu exist
Jab tak main zinda hoon
Atât timp cât sunt în viață
 
Aankhon mein sooraj hai
În privire se vede soarele
Himmat hoon, dhoop hoon
Sunt curajul, sunt căldura
Main ishaara doon
La semnul meu
Toh aasmaan zameen chalne lage, rukne lage
Cerul și pământul se mișcă și se opresc
Roshni ke ghar pe yeh andhere chehre
În casa luminii, aceste chipuri întunecate
Kya lagaayenge pehre
Vor păzi oare totul?
 
Main hoon… Main hoon…
Eu sunt, eu sunt
Woh aag jo kabhi bujhe naa
Acel foc ce nu se stinge niciodată
Main hoon… Main hoon…
Eu sunt, eu sunt
Woh raftaar jo kabhi ruke naa
Acea mișcare ce nu se va opri nicicând
Main hoon…
Eu sunt, eu sunt
Unchaayi koi chhu sake naa
Înălțimea pe care nu o poate nimeni atinge
Main hoon… Main hoon…
Eu exist, eu exist
Jab tak main zinda hoon
Atât timp cât sunt în viață
 
 

4 Comments (+add yours?)

  1. Ankita Lokhande
    Oct 22, 2014 @ 08:06:10

    am dat recent de o melodie superba de-a lui Sanam e fooartee frumoasaa

    Reply

  2. Ankita Karmarkar
    Aug 28, 2014 @ 12:08:01

    woooooooooww ce voce mai are tipul asta eu nu l-am mai auzit pana acum .Ce voce!! am ramas fara cuvinte 😀🙂 o ascult neincetat pana acum e a 4 oara😀

    Reply

Lasă un comentariu

