Kabhi Aayine Pe [HATE STORY 2 – 2014] Versuri traduse


Film: Hate Story 2
Muzica: Rashid Khan
Versuri: Tanveer Ghazi
Solist: KK
An lansare: 2014
 
Kabhi Aayine Pe Likha Tujhe
Uneori te-am scris pe oglindă
Kabhi Aansuon Se Mita Diya
Alteori te-am șters cu lacrimi
Kabhi Khat Samajh Ke Padha Tujhe
Uneori te-am citit crezându-te o scrisoare
Kabhi Diary Mein Chupa Diya
Alteori te-am ascuns în jurnal
Ek Pal Bhi Tu Mujh Se Hota Nahin Hai Juda…
Nu te pot îndepărta de mine nici măcar pentru o clipă
Ae Khuda… Ae Khuda… Ae Khuda… Ae Khuda… (x2)
O Doamne, O Dumnezeule…
 
Seek Me In Your Heart…
Caută-mă în inima ta
You Gotta Reach Out For My Love… My Love…
Trebuie să faci un efort pentru a atinge dragostea mea…
 
Teri Tamanna Aankhon Mein Leke
Cu dorința de a te vedea în privire
Parchhaiyon Ka Peecha Kiya Haan
Am urmărit umbrele
Har Ajnabi Se Tera Pata Main Deewanon Ki Tarah Poocha Kiya…
Pe fiecare străin, ca un nebun, l-am întrebat de adresa ta
Deewanon Ki Tarah Main Poocha Kiya…
Ca un nebun, am întrebat de adresa ta
Tujh Bin Yun Lagta Hai Dil Hai Kahin Gumshuda…
Fără tine mi se pare că inima e pierdută pe undeva
Ae Khuda… Ae Khuda… Ae Khuda… Ae Khuda… (x2)
O Doamne, O Dumnezeule…
 
Tu Yeh Na Jaane, Kaise Tere Bin
Nu știi, cum în lipsa ta
Roya Hai Pal Pal Yeh Dil Mera…
Inima mea a plâns neîncetat
Aansoo Kisi Ne Poche Na Mere
Nimeni nu mi-a șters lacrimile
To Yaad Aaya Aanchal Tera… (x2)
Mi-am adus aminte de vălul tău (este vorba despre capătul saree-ului care rămâne liber)
Tanhaayi Mein Aksar Sunta Hoon Teri Sada Haan…
În singurătate, îți aud des vocea
Ae Khuda… Ae Khuda… Ae Khuda… Ae Khuda… (x2)
O Doamne, O Dumnezeule…
 

4 Comments (+add yours?)

  1. Andreea
    Sep 10, 2014 @ 16:24:41

    imi puteti spune si mie cum s-a numit primul film??

    Reply

  2. Claudia
    Jul 19, 2014 @ 16:06:35

    foooarte frumoasaaa si cine a vazut prima parte a filmului o sa vada cat de tare este si hate story 2🙂

    Reply

Lasă un comentariu

