Cântăreți indieni: Shreya Ghoshal


PRECIZARE: În secțiunea comentarii, vă invit să comentați cu privire la activitatea cântărețului/cântăreței și să postați link-uri cu melodiile voastre preferate interpretate de acesta/aceasta. Rugămintea mea este să vă referiți strict la persoana pe a cărei pagină vă aflați (pentru a putea ține o ordine bine definită). Mulțumesc pentru înțelegere. Clip-uri am să postez doar de pe canalele oficiale de utube (fie ale artiștilor, fie ale canalelor indiene de TV/muzică) pentru a nu risca să fie șterse ulterior din cauza încălcării drepturilor de autor de către utilizatori.

Scurtă biografie: Născută pe 12 martie 1984, Shreya are origini bengaleze. A cântat în nenumărate limbi indiene: hindi, tamil, telugu, kannada, bengali, malayalam, assami, gujarati, marathi nepali – astfel că nu este de mirare că este cea mai apreciată cântăreață în prezent. După câștigarea unui popular concurs de talente (Sa Re Ga Ma Pa), a ajuns să debuteze ca și artist vocal în filmul Devdas, 2002. Acel moment a marcat începutul unei cariere strălucitoare.

Shreya-Ghoshal-Stills _4_

 

Detalii biografice: AICI

 

11 Comments (+add yours?)

  1. floryflory
    Jul 26, 2014 @ 14:09:34

    Niciodata nu este prea tarziu, asa ca vin si eu cu lista mea:😉





    Reply

  2. Andreea K
    Jul 25, 2014 @ 21:04:49

    Mie imi plac foaaaaaaarte multe melodii cantate de Shreya. Una din ele ar fi

    Reply

  3. Claudia
    Jul 19, 2014 @ 16:04:36

    asta cred ca are destul;)) 3 ore numai de shreya ghoshal mai sunt si niste dueturi;)

    Reply

  4. Claudia
    Jul 19, 2014 @ 16:03:06

    mereu ascult jukebox-uri deale lui arijit shreya etc

    Reply

  5. Claudia
    Jul 19, 2014 @ 16:02:05

    eu una ascult ;)) zilnic cu melodiile ei

    Reply

  6. Claudia
    Jul 19, 2014 @ 16:00:41

    este o voce uimitoaree pur si simplu o adooor

    Reply

  7. iuly
    Jul 18, 2014 @ 13:08:40

    scuze de incurcatura dar am avut o mica problema cu laptopul

    Reply

  8. iuly
    Jul 18, 2014 @ 13:05:09

    Oh Doamne, Shreya Ghoshal are o voce angelica si a facut atat de multe melodii bune incat nu pot spune ca una singura este preferata mea. Totusi o sa ma rezum la 3 dintre preferatele mele:


    Reply

Lasă un comentariu

