Tose Naina [MICKEY VIRUS – 2013] Versuri traduse


Film: Mickey Virus
Muzica: Hanif Shaikh
Versuri: Hanif Shaikh
Solist: Arijit Singh
An lansare: 2013
 
Is lamhe ko rok doon
Să opresc această clipă
Ya main khud ko is mein jhonk doon
Sau să mă contopesc cu ea?
Kya karoon, kya karoon, kya karoon
Ce să fac?
Is lamhe mein main kuch bhi janoon na
Nu știu ce să fac acum…
 
Tose naina jab se mile
De când ți-am întâlnit privirea
Tose naina jab se mile
De când ți-am întâlnit privirea
Ban gaye silsile
Un nou șir de evenimente a început
 
O sudh-budh khoyi hai, khoyi maine
Mi-am pierdut mințile
Haan jaan ganvayi, ganvaayi maine
Mi-am pierdut până și viața
Haan tujhko basaaya hai dhadkan mein
Pe tine te-am primit în bătăile inimii
O saawre…
O iubito…
 
Tose naina jab se mile
De când ți-am întâlnit privirea
Tose naina jab se mile
De când ți-am întâlnit privirea
Ban gaye silsile
Un nou șir de evenimente a început
 
Khud ko khokar tujhko paya
Pierzându-mă pe mine însumi, te-am găsit pe tine
Is tarah se mujhko jeena aaya
Astfel, am început să trăiesc cu adevărat
Teri lagan mein sab hai gawaayaa
În dragostea mea pentru tine am pierdut tot
Is tarah se mujhko jeena aaya
Astfel, am început să trăiesc cu adevărat
Teri hansee meri khushi
Zâmbetul tău este fericirea pentru mine
Meri khushi tu hi
Fericirea mea ești tu
 
Tose naina jab se mile
De când ți-am întâlnit privirea
Tose naina jab se mile
De când ți-am întâlnit privirea
Ban gaye silsile
Un nou șir de evenimente a început
 

4 Comments (+add yours?)

  1. Claudia
    Jul 22, 2014 @ 20:01:11

    ar fi super ca in urmatoarea rubrica cu cantareti ai Indiei sa apara ARIJIT SINGH

    Reply

  2. Claudia
    Jul 22, 2014 @ 19:59:48

    arijit singh este uimitor o voce superba pura

    Reply

  3. Claudia
    Jul 22, 2014 @ 19:59:10

    adoor aceasta melodie pur si simplu m-am indragostit de ea de prima data cand am auzit-o

    Reply

Lasă un comentariu

