Ploaie de trailere…


Pentru că săptămânile acestea am asistat la o ploaie de lansări de trailere și postere pentru câteva filme destul de așteptate, ia să-mi ziceți cum vi se par primele imagini; ce vi se pare interesant, ce ați vrea să vedeți, ce nu?

 

 

 

 

8 Comments (+add yours?)

  1. Claudia
    Jul 14, 2014 @ 20:29:01

    ce tare a fost parte aceea cand i se rupsese fusta tipei din trailerul fiinding funny 00:24-00:30

    Reply

  2. Claudia
    Jul 14, 2014 @ 20:26:32

    mardani este cu rani mukherjee nu? parca asa era sper sa fie un succes .

    Reply

  3. Claudia
    Jul 14, 2014 @ 20:25:35

    astept sa ma uit la fiinding funny dar sper sa nu fie fiinding boooooring

    Reply

  4. Claudia
    Jul 14, 2014 @ 20:24:12

    shahid s-a tund in premiera pt film :)) numi place freaza lui deloc cea tunsa scurt

    Reply

  5. iuly
    Jul 13, 2014 @ 11:21:30

    Toate trailerele par interesante, insa filmele pe care vreau sa le vad neaparat sunt “Finding Fanny” “Haider” si “Daawat-e-Ishq”. Pe langa cele postate de tine vreau sa adaug si ” Mardaani” care mi-a starnit interesul.

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jul 13, 2014 @ 12:02:29

      corect, nu am uitat de Mardaani, dar am zis să le pun pe cele mai recente; și eu sunt tare curioasă, sper doar să nu fie o porcărie fără cap și coadă în care se aleargă unii pe alții degeaba😀

      Reply

Lasă un comentariu

