Dard Dilon Ke [The Xpose – 2014] Versuri traduse


Film: The Xpose
Muzica: Himesh Reshammiya
Versuri: Sameer Anjaan
Solist: Mohammad Irfan
An lansare: 2014
 
Dard Dilo Ke Kam Ho Jaate
Durerea din inimile noastre s-ar diminua
Main Aur Tum Gar Hum Ho Jaate (x2)
Dacă eu și tu am deveni ”NOI”
Kitne Haseen Aalam Ho Jaate
Ce lume frumoasă ar fi
Main Aur Tum Gar Hum Ho Jate (x2)
Dacă eu și tu am deveni ”NOI”

Tere Bina Na Aaye Sukoon, Na Aaye Qaraar Mujhe
Fără tine nu-mi găsesc pacea, liniștea
Door Wo Saare Bharam Ho Jaate
Toate închipuirile ar dispărea
Main Aur Tum Gar Hum Ho Jate (x2)
Dacă eu și tu am deveni ”NOI”

Ishq Adhoora, Duniya Adhoori
Dragostea este incompletă, la fel și lumea
Khwahish Meri Kardo Na Poori
Vino și îndeplinește-mi dorința
Dil Toh Yahi Chaahe
Inima își dorește
Tera Aur Mera Ho Jaaye Muqammal Ye Afsaana
Ca povestea noastră de dragoste să se desăvârșească
Har Mushqil Aasaan Ho Jaati
Orice greutate ar deveni un fleac
Main Aur Tum Gar Hum Ho Jate (x2)
Dacă eu și tu am deveni ”NOI”
Kitne Haseen Aalam Ho Jaate
Ce lume frumoasă ar fi
Main Aur Tum Gar Hum Ho Jate (x2)
Dacă eu și tu am deveni ”NOI”

Baaki Nahi Kuch, Par Dil Na Maane
Nu a mai rămas nimic, dar inima nu acceptă
Dil Ki Baatein Dil Hi Jaane
Doar inima înțelege cu adevărat ceea ce ține de ea
Hum Dono Kahin Pe Mil Jaayenge Ek Din
Fie ca noi să ne întâlnim undeva la un moment dat
In Ummeedon Pe Hi Main Hoon Zinda
Trăiesc cu această speranță
Har Manzil Haasil Ho Jaati
Aș atinge fiecare scop (pe care mi l-am propus)
Main Aur Tum Gar Hum Ho Jate (x2)
Dacă eu și tu am deveni ”NOI”
Kitne Haseen Aalam Ho Jaate
Ce lume frumoasă ar fi
Main Aur Tum Gar Hum Ho Jate (x2)
Dacă eu și tu am deveni ”NOI”
Dard Dilo Ke Kam Ho Jaate
Durerea din inimile noastre s-ar diminua
Main Aur Tum Gar Hum Ho Jaate (x2)
Dacă eu și tu am deveni ”NOI”

2 Comments (+add yours?)

  1. costel
    Jul 12, 2014 @ 21:14:08

    buna. frumoasa melodia, am gasit si eu o melodie si sunt tare curios sa aflu despre ce canta ca imi place foarte mult. melodia o gasest aici: https://www.youtube.com/watch?v=hNwHCPhqbS8
    daca ai timp te rog sa o traduci
    multumesc mult

    Reply

Lasă un comentariu

