Aaj Phir [HATE STORY 2 – 2014] Versuri traduse


Film: Hate Story 2
Muzica: Laxmikant Pyarelal & Arko
Versuri: Azis Qaisi, Arko
Soliști: Arijit Singh & Samira Koppikar
Cântecul original e din filmul Dayavan (1988); asta e reciclarea
An lansare: 2014 
 
Aaj Phir Tumpe Pyaar Aaya Hai (x2)
Astăzi, sunt din nou îndrăgostit de tine
Behad Aur Beshumar Aaya Hai
Simt o dragoste imensă și nemărginită
Aaj Phir Tumpe Pyaar Aaya Hai (x2)
Astăzi, sunt din nou îndrăgostit de tine
Behad Aur Beshumar Aaya Hai
Simt o dragoste imensă și nemărginită

Toote Toh Toote, Teri Baahon Mein Aise
M-am frânt și am căzut în brațele tale
Jaise Shaakon Se Patte Behaya
Precum cad frunzele fără rușine de pe ramuri
Bikhre Tujhi Se Aur Simte Tujhi Mein
M-ai rupt, dar tot cu tine m-am unit
Tu Hi Mera Sab Le Gaya
Ai luat cu tine tot ce îmi aparținea
Na Fikar, Na Sharam, Na Lihaaz, Ek Baar Aaya
Nu m-am îngrijorat nici măcar o clipă, nici rușine sau considerație
Phir Zarre Zarre Mein Deedar Aaya Hai (x2)
Apoi în fiecare celulă e imaginea ta
Behad Aur Beshumar Aaya Hai
Simt o dragoste imensă și nemărginită

Aaj Phir Tumpe Pyaar Aaya Hai (x2)
Astăzi, sunt din nou îndrăgostit de tine
Behad Aur Beshumar Aaya Hai
Simt o dragoste imensă și nemărginită

Tu Hi Meri Aawargi
Tu ești lipsa mea de griji
Tu Hi Dua Har Shaam Ki
Tu ești rugăciunea din fiecare seară
Tu Khamakhaan, Tu Laazmi
Tu ești prezentă degeaba și în același timp ești esențială
Tu Hi Razaa, Tu Hi Kami
Tu ești plăcerea mea, tu ești absența
Aur Tu Hi Wo Firaaq Hai Jisko
Și tu ești acea despărțire pe care
Hai Silsilon Ne Mere Pass Laaya
Acest șir de evenimente te-a adus la mine
Hothon Pe Tere Izhaar Aaya Hai (x2)
Numele tău stă pe buzele mele
Behad Aur Beshumar Aaya Hai
Simt o dragoste imensă și nemărginită

Aaj Phir Tumpe Pyaar Aaya Hai (x2)
Astăzi, sunt din nou îndrăgostit de tine
Behad Aur Beshumar Aaya Hai
Simt o dragoste imensă și nemărginită
Aaj Phir Tumpe Pyaar Aaya Hai (x2)
Astăzi, sunt din nou îndrăgostit de tine
Behad Aur Beshumar Aaya Hai
Simt o dragoste imensă și nemărginită

Lasă un comentariu

