Yeh Hosla [DOR – 2006] Versuri traduse


Film: Dor
Muzica: Salim-Sulaiman
Versuri: Mir Ali Hussain
Soliști: Shafqat Amanat Ali, Karsan Sargathia
An lansare: 2006
 
Yeh Hosla Kaise Jhuke
Cum să-și plece capul speranța?
Yeh Aarzoo Kaise Ruke
Cum să se oprească dorințele în loc?
Manzil Muskil To Kya
Și ce dacă țelul este greu de atins?
Dhundla Sahil To Kya
Și ce dacă orinzontul este încețoșat?
Tanha Ye Dil To Kya
Și ce dacă inima este singură?
 
Raah Pe Kante Bikhre Agar
Dacă drumul este presărat cu spini
Uspe To Phir Bhi Chalna Hi Hai
Totuși, trebuie să pășim pe el
Shaam Chhupale Suraj Magar
Chiar dacă soarele este acoperit de seară
Raat Ko Ek Din Dhalna Hi Hai
Noaptea trece la un moment dat
 
Rut Ye Tal Jayegi
Anotimpul se va schimba
Himmat Rang Layegi
Curajul va avea efect
Subah Phir Aayegi
Dimineața va veni din nou
 
Yeh Hosla Kaise Jhuke
Cum să-și plece capul speranța?
Yeh Aarzoo Kaise Ruke
Cum să se oprească dorințele în loc?
 
Hogi Hame Jo Rehmat Ada
Dacă voi avea parte de milă
Dhoop Kategi Saaye Tale
Chiar de căldura va fi dogoritoare, mă voi adăposti la umbră
Apni Khuda Se Hai Ye Dua
Mă rog la Dumnezeul meu
Manzil Lagale Humko Gale
Ca țelul să mă îmbrățișeze
 
Jurrat Sau Baar Rahe
Voi îndrăzni de o sută de ori
Uncha Ikraar Rahe
Fie ca promisiunile să prindă aripi
Zinda Har Pyaar Rahe
Fie ca fiecare dragoste să dăinuie
 
Yeh Hosla Kaise Jhuke
Cum să-și plece capul speranța?
Yeh Aarzoo Kaise Ruke
Cum să se oprească dorințele în loc?
 
BONUS: varianta ”tristă”
Rishte, bharose, chahat, yakeen,
Relații, speranțe, dragoste, încredere
Un sab ka daaman ab chaak hai,
Toate s-au rupt
Samjhe the haathon mein hain zameen,
Am crezut că țin lumea în palmă
Mutthi jo kholi bas khak hai!
Dar când am deschis pumnul, era doar cenușă
Dil main yeh shor hain kyun…
De ce e atâta agitație în suflet?
Imaan kamzoor hai kyun…
De ce e credința sleită de puteri?
Nazuk yeh dor hai kyun…
De ce e această legătură atât de vulnerabilă?
 
 
 
 
 

7 Comments (+add yours?)

  1. Antonia
    May 17, 2015 @ 15:33:54

    eu marturisesc ca nu-l stiu din filme ci doar din media ( cand a fost in Ro , legatura cu Iulia Vantur etc ), m-am mirat ca abia acum s-a dat verdict (dupa 12 ani parca ) dar am vazut mare batalie pe forumurile lor intre cei care il sustin , ‘ salmaniaci’ -e vorba de milioane, si cei care sunt impotriva. Si n-am inteles defapt care e adevarul pe deplin. Daca l-au condamnat inseamna ca au probe ca el era la volan si ca era sub influenta alcoolului, pe de alta parte am inteles ca nu s-a intamplat pe un drum ci pe un fel de trotuar unde dormeau oamenii aceia ai strazii…De asemenea am inteles ca ar fi ajutat foarte multi copii si saraci financiar si mediatic si ca are multe acte de caritate la activ …( probabil si dintr-un sentiment de culpa ) ; am vazut ca multe staruri de la Bolly l-au sustinut public ca sa nu mai vorbesc de fanatici care desfiintau pur sismplu verdictul judecatoresc. E oricum un subiect hot acolo, ramane de vazut daca va executa sentinta.

    Reply

    • Hedwig Silver
      May 17, 2015 @ 15:40:06

      pe lângă că m-a dezamăgit profund prin stilul de filme abordat, mi-a lăsat un gust și mai amar după ce se sustrage de la ispășirea pedepsei; puțin îmi pasă câte acte de caritate a făcut dacă atunci când vine momentul să-ți recunoști greșeala te faci că plouă, ba chiar dai vina pe șoferul tău (un alt amărât); și puțin îmi pasă și că se vor pierde milioane de rupii dacă intră în închisoare, dacă era corect pedeapsa era demult ispășită sau chiar avea parte de una fără executare; e clar, după mine, nu va sta nici măcar 5 minute închis… mi-e scârbă să-i văd fața după toate tevatura asta ieftină…

      Reply

      • Antonia
        May 17, 2015 @ 16:03:06

        ok🙂 sa speram ca nu e nimeni mai presus de lege nici in India, nici in Ro ( deh, speranta moare ultima…) oricum, am vazut acolo pe forumurile lor niste comentarii de bun simt, curajoase si obiective ( asa pareau ), iar cei care i-au luat apararea nu au fost crutati de un sarcasm dur; asta denota ca poporul acela are oameni de bun simt, cu judecata zdravana si curaj de a-si exprima opiniile clar si concis ( vad si aici persoane…:) ) fapt care mi-a placut.

  2. Antonia
    May 16, 2015 @ 10:29:33

    stiu ca nu exista ‘ cel mai frumos’ cantec, ….e ca dragostea, cea care arde in prezent pentru tine e ‘cea mai ‘…dar lasa-ma sa spun ca acest cantec este ‘ cel mai ” dpdv al melodiei si al versurilor …si postez o versiune care mi se pare ca suna absolut minunat :

    Reply

    • Hedwig Silver
      May 16, 2015 @ 15:46:50

      păi da, ăsta e originalul😀

      Reply

      • Antonia
        May 17, 2015 @ 13:09:17

        ca-n reclamele cu ‘ alege originalul’🙂 .
        Ce parere ai legat de subiectul actual in India : Salman ?

      • Hedwig Silver
        May 17, 2015 @ 15:11:41

        o părere f proastă; 1. se tărăgănează de prea mult timp; 2. au transformat moartea și suferința unor oameni într-o petrecere de prost gust; 3. nu știu dacă e cu adevărat vinovat de ceva sau nu, dar nu cred că e ușă de biserică – va da socoteală Dumnezeului pe care-l slăvește atât de mult – cam ăsta ar fi rezumatul

Lasă un comentariu

