Filmul săptămânii: EK VILLAIN (2014)


valabil pentru săptămâna 31: 30 iunie-6 iulie 2014

ekvillainPOSTER_1-Spilt

Trebuie să recunosc că s-a dovedit a fi mai bun decât mă așteptam. După un aproape neîncetat șir de filme fără logică, iată unul care e tolerabil. Știți deja că prefer filmele logice, cu o poveste și curgere narativă coerente, pe cât posibil realiste și fără multe momente de acțiune suprarealistă. Din păcate pentru mine, filmul nu punctează în toate aceste categorii:

  1. Cam care este probabilitatea ca o tinerică să agațe un gagiu dat naibii în mijlocul străzii pentru a îndeplini treburi ilegale?
  2. Cam care e probabilitatea ca același gagiu să se reformeze aproape peste noapte?
  3. Cam cât de des se întâmplă ca un om să dea drumul criminalului care i-a pricinuit nesfârșită durere numai pentru a se juca de-a șoarecele și pisica?
  4. Cât de des se întâmplă ca cineva să revină la viață după o injecție cu o substanță (nu mai știu exact care, poate ceva derivat din adrenalină), când în prealabil omul fusese destul de mort pentru câteva minute bune?

Per total, filmul m-a distrat datorită jocului excelent al actorilor. Ritesh Deshmukh s-a întrecut pe sine și după tradiția inițiată de bunica în familia mea, de azi înainte va purta numele de cod ”psihopatul”; tot de azi înainte, vreau să-l văd numai în roluri de psihopat! Este cevaaaaaa, cevaaaa de savurat. La bătăi, m-am distrat copios, mai ales la bătaia epocală de pe barca mafiotului (deși nu cred că asta era reacția dorită de echipa de producție; asta e…)

Povestea e foarte trasă de păr. Și îmi aduce aminte de mai multe filme americane (din păcate, nu îmi pot aminti titlurile lor), deși indienii zic că e de inspirație coreeană (nu îi contrazic). Siddharth și Shraddha încă nu m-au convins: el mi-a părut ușor crispat, străduindu-se prea tare pe alocuri să pară serios, suferind sau antisocial. Ea era o dulcică vorbăreață și cam atât; mi-ar fi plăcut să fie ceva cu impact! (aici desigur că nu e neapărat vina ei, ci a poveștii/filmului în sine). Aștept să-i pice un ”Highway” în poală; atunci am să fiu cea mai fericită.

Dacă povestea nu era așa de ciudată, cu mult prea multe goluri și exagerări, ar fi făcut istorie. Ah, și încă ceva: cântecele, deși geniale, mi s-au părut puse degeaba și mi s-au părut chiar redundante și prea puțin puse în valoare. Poate la o a doua vizionare am să-mi schimb părerea, însă asta am simțit la o primă mână. Albumul este un deliciu (voci excelente, versuri cu înțeles și logică, un vis!!!)!  Versurile traduse ale melodiilor le găsiți AICI.

Vă invit să îmi spuneți cum vi s-a părut. Dacă nu ați apucat să-l vedeți, vi-l recomand cu multă căldură pentru Ritesh și mai puțin pentru poveste.

18 Comments (+add yours?)

  1. Scorpya Cristina
    Jun 07, 2016 @ 09:03:24

    Ei bine, Ritesh face toata treaba, iar ideea producatorilor de a-i pune lentile de contact, de apreciat! Mi-a placut, nu pot nega, altminteri nu-mi pierdeam timpul cu subtitrare, dar o capodopera, chiar nu este! Cumva ma asteptam la mai mult de la Sharaddha, dar s-a revansat prin a canta melodia!

    Reply

  2. iuly
    Aug 25, 2014 @ 07:51:44

    In sfarsit am reusit sa il vad aseara si sincer, mi-a placut. E un film foarte intens cu multe evenimente marcante. Dupa ce l-am vazut, cam vreun sfert de ora am derulat in minte toata povestea si ma gandeam cum poate cineva omori o persoana fara niciun motiv. In ciuda povestii, trebuie sa recunosc ca pe alocuri Siddharth si Shraddha au jucat cam fals si dau exemplu scena in care Aisha ii cerea criminalului sa o lase in viata. Parea mult prea calma pentru faptele care puteau urma. Insa personajul lui Ritesh a fost pe cat de ciudat, pe atat de uimitor; un om aparent simplu care nu e in stare nici sa atinga o musca, dar care defapt omoara femei cu multa cruzime (parca era un hobby😀 ).

    Reply

  3. IMitrandanlili@yahoo.com Dariusflavia1977
    Jul 06, 2014 @ 16:11:46

    Poate cineva sa imi spuna unde asi putea viziona filmul

    Reply

  4. Claudia
    Jul 03, 2014 @ 11:21:27

    Filmul asta dupa parerea mea este superb cred ca o sa aiba un succes ca aashqui2 povestea in sine a fost spelndida cel putin a fost diferita fata de celelalte filme.Melodiile sunt extraordinare si o sa tina foarte mult la public.Imi place foarte mult ceea ce faci Hedwing vreau sa-ti spun ca eu am invatat hindi dupa site-ul tau si am imbunatatit-o si mai mult din traduceri citit scris si vorbind Multumesc mult lectiile tale au aprins o scanteie in mine o pasiune de care acum nu o mai pot opri.

    Reply

  5. iuly
    Jul 02, 2014 @ 13:39:50

    Intr-adevar muzica este frumoasa si am auzit ca filmul are incasari foarte bune in India. Abia astept sa il vad!🙂
    PS: daca se poare vreau sa fac o propunere pentru saptamana viitoare: “Guzaarish” (l-am vazut de curand si m-a impresionat foarte tare😀 )

    Reply

  6. diana
    Jul 02, 2014 @ 08:03:55

    dar la mine in cinema nu a aparut unde ul pot vedea?helpppp

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jul 02, 2014 @ 12:36:06

      ți-am răspuns deja la întrebarea de mai devreme; până nu apare pe DVD în India, sunt slabe șanse să-l găsești subtitrat în română; dacă mori de nerăbdare (cum am pățit eu), îl cauți pe net cu prietenul Goagăl și te uiți la un camrip (filmat într-o sală de cinema în India, nesubtitrat); sau aștepți ca într-o bună zi să-l lanseze la noi în cinema

      Reply

  7. Raluca
    Jul 01, 2014 @ 23:25:24

    abia astept sa il pot vedea si eu, am asteptari de la el si de la actori…pare misterios…genul ala de film intens, ceea ce ma face si mai curioasa!😀

    Reply

  8. Cristi
    Jul 01, 2014 @ 06:25:53

    filmul e unul reusit dar nu cel potrivit daca doresti sa te relaxezi.E un film care te pune pe ganduri avand foarte multe intoarceri in trecut.

    Reply

  9. oli
    Jun 30, 2014 @ 21:56:06

    hehe.. mi-a placut recenzia asta desi am citit fara sa vad filmul. si muzica suna bine🙂

    Reply

Lasă un comentariu

