Humdard [EK VILLAIN – 2014] Versuri traduse


Film: Ek Villain
Muzica: Mithoon
Versuri: Mithoon
Solist: Arijit Singh
An lansare: 2014
 
Pal Do Pal Ki Kyun Hai Zindagi
De ce este viața atât de scurtă?
Iss Pyaar Ko Hai Sadiyaan Kaafi Nahi
Pentru o asemenea dragoste nu sunt suficiente nici măcar secolele
Toh Khuda Se Maang Loon Mohlat Main Ek Nayi
Am să-i cer lui Dumnezeu mai mult timp
Rehna Hai Bas Yahaan
Vreau doar să rămân aici
Ab Door Tujhse Jaana Nahi
Nu vreau să mă îndepărtez de tine
Jo Tu Mera Humdard Hai (x2)
Fiindcă ești tovarășul meu de suferință
Suhaana Har Dard Hai
Orice durere pare plăcută
Jo Tu Mera Humdard Hai
Fiindcă tu ești tovarășul meu de suferință

Teri Muskurahatein Hain Taaqat Meri
Zâmbetele tale sunt forța mea
Mujhko Inhi Se Ummeed Mili
Am speranță datorită lor
Chaahe Kare Koi Sitam Ye Jahaan
Chiar dacă lumea este nedreaptă
Inmein Hi Hai Sadaa Hifaazat Meri
În ele îmi găsesc sanctuarul
Zindagani Badi Khoobsurat Hui
Viața a devenit frumoasă
Jannat Ab Aur Kya Hogi Kahin
Unde altundeva poate fi raiul?
Jo Tu Mera Humdard Hai (x2)
Fiindcă ești tovarășul meu de suferință
Suhaana Har Dard Hai
Orice durere pare plăcută
Jo Tu Mera Humdard Hai
Fiindcă tu ești tovarășul meu de suferință

Teri Dhadkano Se Hai Zindagi Meri
Viața mea depinde de bătăile inimii tale
Khwahishein Teri Ab Duaaein Meri
Mă rog pentru ca dorințele tale să se îmdeplinească
Kitna Anokha Bandhan Hai Yeh
Ce legătură deosebită este asta
Teri Meri Jaan Jo Ek Hui
Sufletele noastre s-au unit
Lautunga Yahaan Tere Paas Main, Haan
Mă voi întoarce mereu la tine
Waada Hai Mera Mar Bhi Jaaun Kahin
Și de ar fi să mor, îți promit
Jo Tu Mera Humdard Hai (x2)
Fiindcă ești tovarășul meu de suferință
Suhaana Har Dard Hai
Orice durere pare plăcută
Jo Tu Mera Humdard Hai
Fiindcă tu ești tovarășul meu de suferință

Jo Tu Mera Humdard Hai
Fiindcă tu ești tovarășul meu de suferință

Lasă un comentariu

