Kabhi Jo Baadal Barse [JACKPOT – 2013] Versuri traduse


Film: Jackpot
Muzica: Sharib-Toshi
Versuri: Turaz, Azeem Shirazi
Solist: Arijit Singh
An lansare: 2013
 
Kabhi jo baadal barse
Atunci când norii dau drumul ploii
Main dekhoon tujhe aankhein bharke
Eu te privesc cu ochi înlăcrimați
Tu lage mujhe pehli baarish ki duaa
Îmi pari precum binecuvântarea primei ploi
Tere pehloo mein reh loon
Să trăiesc în umbra ta
Main khud ko paagal keh loon
Mă voi autodenumi nebun
Tu gham de ya khushiyaan sah loon, saathiyaa
Indiferent câ îmi oferi suferință sau tristețe, voi îndura totul, iubire…
 
Koi nahi tere siva mera yahaan
Nu am pe nimeni altcinve în afară de tine
Manzilein hain meri to sab yahaan
Toate scopurile mele se regăsesc în tine
Mita de sabhi aaja faasle
Vino, distruge toate distanțele
Main chahoon mujhe mujhse baant le
Vreau să mă împarți cu mine însumi
Zara sa mujh mein tu jhaank le
Aruncă o privire în sinele meu
Main hoon kya
Să vezi ce sunt…
 
Pehle kabhi na tune mujhe gham diya
Nu mi-am provocat suferință până acum niciodată
Phir mujhe kyun tanhaa kar diya
Atunci de m-ai părăsit subit?
Guzaare the jo lamhe pyaar ke
Clipele de amor pe care le-am petrecut împreună
Hamesha tujhe apna maan ke
Gândindu-mă întotdeauna că ești doar a mea
To phir tune badli kyon adaa
De ce te-ai schimbat?
Ye kyon kiya
De ce ai făcut asta?
 
Kabhi jo baadal barse
Atunci când norii dau drumul ploii
Main dekhoon tujhe aankhein bharke
Eu te privesc cu ochi înlăcrimați
Tu lage mujhe pehli baarish ki duaa
Îmi pari precum binecuvântarea primei ploi
Tere pehloo mein reh loon
Să trăiesc în umbra ta
Main khud ko paagal keh loon
Mă voi autodenumi nebun
Tu gham de ya khushiyaan sah loon, saathiyaa
Indiferent câ îmi oferi suferință sau tristețe, voi îndura totul, iubire…
 

2 Comments (+add yours?)

  1. lari
    Mar 04, 2015 @ 16:39:42

    foarte frumoasa supeeer

    Reply

  2. costel
    Jun 22, 2014 @ 18:47:25

    frumoasa melodia

    Reply

Lasă un comentariu

