Arta indiană la superlativ


Din greșeală, așa cum mi se întâmplă de obicei, am dat peste aceste clip-uri pe net:

M-am cam torturat cu frumusețile astea pentru că știu că nu aș avea bani să-mi cumpăr materiale să încerc și eu, dar măcar mă bucur de rezultatul muncii altora; vouă care v-au plăcut cel mai mult?

4 Comments (+add yours?)

  1. carmen
    Jun 15, 2014 @ 13:50:30

    IMI PLAC CHESTIILE ASTEA DE ARTA SI MIGALA SUPER FAINE… SA O INTREB PE MAMA MAI AVEA MARGELUTE , DACA LE MAI ARE MERITA FACUTE CHESTII DIN ACESRTEA SUNT FOARTE RELAXANTE INDELETNICIRILE ASTEA, DAI VOIE CREIERULUI SA SE ODIHNEASCA DE LUCRURILE STRESANTE SI SA SE CONCENTREZE PE LUCRURI SIMPLE SI CREATIVE CARE ITI DAU O SATISFACTIE IMENSA.. CANDVA FACEAM DIN HARTIE CU FORFECUTA MILEURI , IESEAU SUPERBE…
    SI EU GASESC PE NET LUCRURI HAIOASE PLINE DE IMAGINATIE http://www.restored.ro/tutoriale/tutorial-bol-din-mileu/






    Reply

  2. Geo
    Jun 15, 2014 @ 06:03:08

    Oare se gasesc si la noi pietricele Kundan? Presupun ca sunt artifciale oricum. Arata tare frumos. A si femeia aceeia din primul filmulet cu picturi, ce mana are la desenat. Foarte frumos!

    Reply

Lasă un comentariu

