Ce e mai important?


Zilele astea am văzut mai multe filme decât am timp de obicei și mi-am pus întrebarea: ce e mai important – un film bun cu muzică proastă, unfilm prost cu muzică excelentă sau pachetul complet (film și muzică bune)?

Eu am ajuns la concluzia că e mai important un film bun, chiar dacă muzică e proastă; e mai important mesajul, jocul actorilor, sentimentele pe care personajele le exprimă. Dacă filmul e bun, iar muzica excelentă atunci înseamnă că echipa ”muzicală” mi-a făcut un cadou drept mulțumire că m-am uitat la film și mi-a plăcut.

 

Acum vreau să aflu părerea voastră:

 

 

12 Comments (+add yours?)

  1. Geo
    Jun 13, 2014 @ 00:03:15

    Prima varianta. Daca filmul nu e bun, totul se rezuma la asta:

    Reply

  2. shaks
    Jun 11, 2014 @ 20:25:17

    Reply

  3. iuly
    Jun 10, 2014 @ 10:03:27

    Din punctul meu de vedere, un film foarte bun are si muzica buna si subiect pe masura si pentru mine ambele sunt foarte importante. Insa am vazut mai multe filme cu subiect bun si muzica mai putin buna. Daca ar fi doar muzica frumoasa, atunci mai bine as asculta un cd decat sa mai imi pierd timpul cu ceva banal.

    Reply

  4. floryflory
    Jun 06, 2014 @ 15:44:14

    Cam greu de ales…
    Daca este film cu muzica proasta(sau fara muzica) dar are un subiect care ma atrage (cum ar fi “Paa”), atunci aleg varianta asta.
    Daca este un film cu muzica excelenta, iar subiectul este banal sau nu este genul meu de actiune (cum ar fi Lajja; actiunea a fost prea….sangeroasa. Prea multa rautate.), atunci muzica va compensa si nu ma deranjeaza sa astept sa treaca filmul ca sa ascult melodiile pe care le ador. De exemplu, cand sunt scene care nu imi plac, ma apuc sa imi fac unghiile😀 Deci aleg si varianta asta.
    Iar in cazul in care si muzica si filmul sunt bune(de exemplu Haatim Tai; stii ca sunt nebuna dupa filmele/cartile SF), pai sa stii ca nu am cum sa nu aleg aceasta varianta.
    Conlcuzia: Le aleg pe toate trei. Nu am cum sa aleg doar una. Dar de dragul sondajului, aleg film bun, muzica proasta. As revedea cu placere filmul “Paa”.(Si cu ocazia asta iti dau inca o sugestie pentru filmul saptamanii: “Paa” cu Vidya Balan)

    Reply

    • Hedwig Silver
      Jun 07, 2014 @ 18:03:35

      greu de ales, nu-i așa? (ps: lajja nu cred că a avut un subiect banal deloc, însă m-a oripilat modul de redare a mesajului; un film de-ți dă coșmaruri, nu alta; bună sugestie PAA😀 )

      Reply

      • floryflory
        Jun 07, 2014 @ 18:52:50

        Stai stai stai! Nu am spus ca subiectul filmului Lajja a fost plictisitor. Am spus “subiectul este banal sau nu este genul meu de actiune(cum ar fi Lajja…)”. Mai intai m-am referit la general, apoi am dat exemplu pentru ultima varianta. Am zis “sau”, deci eu m-am referit la faptul ca nu mi-a placut subiectul filmuluii pt. ca nu a fost genul la care ma uit eu, nicidecum plictisitor😀

      • Hedwig Silver
        Jun 08, 2014 @ 16:18:46

        prima dată am citit bine; a doua oarăm-am încurcat… scuzeee =))

  5. ramona
    Jun 06, 2014 @ 10:18:16

    Film bun chiar daca muzica e proasta normal ca asta imi doresc sa vad deoarece am observat ca majoritatea au votat ambele bune intrebarea mea este…Nu cumva in ultimul timp se gasesc din ce in ce mai rar film si muzica buna? Deci prefer sa fie macar filmul bun.

    Reply

Lasă un comentariu

