Filmul săptămânii – retrospectivă


Dacă tot a venit primăvara, e momentul pentru o analiză. Săptămâna asta m-am gândit să nu vă propun un film, ci să vă întreb:

  • Care dintre filmele săptămânii v-a plăcut cel mai mult?
  • Ați descoperit ceva nou?
  • V-au plăcut sau nu filmele pe care vi le-am propus până acum (asta doar dacă ați reușit să le vedeți în mare parte)?
  • V-ați uitat la vreun film după ce ați văzut recomandarea mea?
  • Ați văzut vreunul dintre filme pentru prima dată după ce ați citit descrierea mea?
  • Ce alt film propuneți voi pentru această rubrică?

Ca să nu trebuiască să căutați, iată lista filmelor din rubrică:

  1. Vivah
  2. Gangoobai
  3. My Name Is Khan
  4. Lafangey Parindey
  5. Dhoom 3
  6. Aradhana
  7. Refugee
  8. Ishqiya
  9. Sangdil
  10. Pakeezah
  11. Ramleela
  12. John Day
  13. Kisna
  14. Hasee Toh Phasee
  15. Highway
  16. Aadmi

 

Vă las în compania muzicii și cu speranța că vă veți încumeta să lăsați un comentariu😀 :

9 Comments (+add yours?)

  1. oli
    Mar 21, 2014 @ 20:18:43

    Eu am vazut din cele 16: Vivah, My Name Is Khan, Lafangey Parindey si Ramleela. Preferatul meu e, si mi se pare alegerea evidenta, My Name Is Khan. Dar l-am vazut inainte sa stiu de tine. La celelalte 3 m-am uitat dupa recomandarea ta (chiar daca poate Ramleela l-as fi vazut oricum). Imi place sa intru aici pe site cand nu stiu la ce film sa ma uit si sa aleg din cele recomandate de tine. Datorita tie am mai vazut: Chennai Express, Lajja, OMG, Agneepath, 7 Khoon Maaf, Heroine, Tanu Weds Manu, Shaitan, No One Killed Jessica. Am castigat cate ceva din fiecare. Asa ca.. desi asta e primul meu comentariu, cel putin pentru mine site-ul tau e foarte util. Intentionez incet sa ma uit si la restul din cele 16 din rubrica filmul saptamanii. Incep cu Aradhana. Cat despre propuneri pentru rubrica saptamanii.. ce stiu eu.. cum a recomandat iuly Rab Ne Bana Di Jodi si Veer-Zaara, sigur! Si poate Rang De Basanti, Taare Zameen Par (nu mai zic alte filme cu Aamir Khan, sigur sunt si un pic biased), Ranjhaana (chiar daca e trasa de par a doua parte din film baiatul ala isi joaca rolul minunat). Mi-a mai placut mult Bombay Talkies (mai putin cantecul de la sfarsit cu toate vedetele si .. e cam dubioasa ultima poveste desi e si ea o parte din India). Earth m-a invatat despre grozavia partitiei dintre India si Pakistan (Earth si Bhaag Milkha Bhaag apoi). Black despre faptul ca esti norocos daca iti lipseste doar unul din vaz si auz si nu ambele o data(chiar daca in film parca la un moment dat e prezentata un pic romantic spre pozitiv viata personajului, in realitate ar fi ceva ingrozitor). Si as putea sa continui

    Reply

    • Hedwig Silver
      Mar 21, 2014 @ 21:08:06

      dooooooooooamne… majoritatea sunt preferatele mele si nu stiu de ce le tot aman pentru ca simt ca nu pot scrie suficient de frumos despre ele pentru ca multe le consider capodopere😀
      și mulțumesc pentru comentariu😀

      Reply

  2. iuly
    Mar 21, 2014 @ 18:07:05

    Chiar daca nu am lasat comentariu, ti-am citit cu atentie toate recenziile, care mi se par foarte bine realizate. Felicitari! Dintre toate filmele prezentate si pe care am reusit sa le vad, cel mai mult mi-au placut Ramleela, Dhoom 3 si My Name Is Khan, pe care le-am vazut pentru prima data dupa ce ti-am vazut parerea. Pentru aceasta rubrica eu as mai propune filmele Rab Ne Bana Di Jodi si Veer-Zaara, 2 filme extraordinare.😀

    Reply

  3. floryflory
    Mar 19, 2014 @ 21:09:41

    Aaa si promit ca voi viziona din filmele propuse de tine imediat cum am o zi libera, apoi voi veni cu pareri. :-*

    Reply

  4. floryflory
    Mar 19, 2014 @ 21:06:57

    In primul rand, trebuie sa iti strig: “imi pare raaaaauuu” si te rog sa ma ierti ca nu am mai comentat. Adevarul e ca am avut un inceput de semestru groaznic (groaznic e modul frumos de a spune) si n-am apucat sa iti las nici un comentariu. Articolele le citeam de pe telefon, la liceu, in pauze, iar de pe telefon nu pot comenta, imi da eroare cand ma loghez pe WP, iar seara, cand eram la calculator, ma luam cu altele si uitam. Acum , dupa ce am citit ultima fraza din ce-ai scris, imi dau seama cum te-ai simtit cand ai vazut ca tu tot postezi, dar nu primesti nici un comentariu ( am trecut si eu prin asta si este chiar descurajator), asa ca promit sa iti dau cate un semn de viata la viitoarele articole (daca nu un comentariu, macar un like).
    Cat despre filme, nu am apucat sa vad nici unul nou, in schimb am revazut Vivah, Aradhana, Pakeezah si Ramleela dupa ce ti-am citit recenziile. Si pot spune ca de data asta am vazut filmele prin alti ochi -ochii tai; am fost atenta la partile punctate de tine si am vazut o alta fata a filmului, pe care nu o vazusem pana acum si care m-a facut sa indragesc si mai mult filmele. Inca o data scuze😦

    Reply

    • Hedwig Silver
      Mar 21, 2014 @ 21:10:27

      m-am gândit că e o perioadă mai nebună, dar acum am confimarea că mai arunci un ochi (asta e, recunosc, sunt egoista si vreau sa stiu😀 ) și stai liniștită, important este să reușești să le faci tu pe toate pentru tine, mai apoi altele; succes îți doresc!

      Reply

Lasă un comentariu

