Superwoman – cele mai amuzante parodii cu și despre India


Nu știu dacă v-am mai spus despre ea, dar tipa asta care are tot felul de filmulețe amuzante cu și despre India (întâmplări din viața unui tânăr care nu trăiește în India și reacțiile părinților la diversele evenimente, printre altele). Este incredibil de distractivă și merită să îi vizitați canalul de youtube. Eu vă las în compania unui episod special:

6 Comments (+add yours?)

  1. Geo
    Mar 06, 2014 @ 04:36:05

    asa, ca mi-ai adus aminte. pentru cine nu a urmarit sau nu stie de festival, exista si un link. http://www.youtube.com/watch?v=2THWTiqVUG8&feature=share
    chiar si SRK a fost acolo, dupa cum ai spus si tu, iar eu sper ca a facut un episod si cu dansul.

    asa ca o curiozitate mai mica, ai idee daca vsauce a fost invitat sau chiar are vreo legatura cu India? eu l-am urmarit de multe ori, are multe filmulete pe YT legate de stiinta, dar nu mi-a trecut niciodata prin minte ca ar avea vreo legatura cu India.

    revenind la superwoman, am vazut ca a fost cea mai apreciata la acel festival. si ca tot mai mai urmarit intre timp cateva filmulete ale dansei, imi veni chef de bhangra.

    Reply

    • Hedwig Silver
      Mar 07, 2014 @ 12:27:27

      da, nu știu, să vedem dacă s-a filmat ceva cu SRK oficial; cât despre vsauce habar nu să fi fost invitat/invitați (știam că sunt mai mulți, poate nu știu eu bine) și nu cred să aibă vreo legătură cu India…

      normal că ai chef de bhangra, doar fata e punjaban!😀

      Reply

  2. Geo
    Mar 04, 2014 @ 13:42:27

    Cand ai spus si am citit un tanar care nu traieste in India, m-am gandit la un strain, dar cand am vazut filmuletul de mai sus mi-am zis, “she looks like a desi girl”. M-am uitat si la alte filmulete, sunt amuzante multe dintre ele, mai ales alea in care se amuza pe seama parintilor. Nu stiu cum a intalnit-o si cum a convins-o pe Madhuri sa apara in filmuletul ei dar mi-a placut. Am sa ma mai uit si de acum inainte, multumesc pentru link!

    Reply

    • Hedwig Silver
      Mar 05, 2014 @ 14:17:34

      well, she is desi but an NRI; cred că toată chestia a avut loc în cadru special, ea a fost în India în vizită și am văzut că a participat și la Utube FanFest unde l-a întâlnit și pe SRK… deci probabil va mai posta episoade speciale cu vedete😀

      Reply

  3. floryflory
    Mar 02, 2014 @ 12:42:50

    Tare amuzant videoclipul cu Madhuri (in special expresia fetei ei cand … ăăă…”barbatul” ala danseaza pe melodia Dhak Dhak si cea dupa ce a iesit din casa aia) si mersi pentru canalul de pe youtube :X

    Reply

Lasă un comentariu

