Filmul săptămânii: HASEE TOH PHASEE (2014)


valabil pentru săptămâna 14: 24 februarie-2 martie 2014

E un film ciudat și nu e nici unul dintre cele mai interesante oe care le-am văzut. Trebuie să vă înarmați cu răbdare pentru a rezista până la final. Dar pentru mine a meritat, nu atât pentru că filmul a fost ceva ieșit din comun, ci pentru personajul principal feminin. Acțiunea decurge monoton, dar au reușit să mă țină lângă poveste prin faptul că mi-au dat cu lingurița: câte un detaliu, rând pe rând, până am alcătuit întreg tabloul.

hasee-toh-phaseeposter

O relație disfuncțională pe de-o parte și o familie defectă pe de alta. Doi tineri prinși într-o relație de 7 ani pentru că el nu vrea să renunțe și să-și încașce principiile, iar ea se mulțumește cu situația pentru că știe că el nu va pleca niciodată. Sunt pe punctul de a-și uni destinele când va apărea cineva care va zugrăvi un alt tablou peste cel existent, va deschide ochi, dar mai cu seamă va schimba atitudini și perspective și va atinge suflete.

Vorbesc despre personajul feminin interpretat de Parineeti Chopra (personaj care am crezut că va fi o parodie a cuiva, dar am rămas plăcut surprinsă, chiar impresionată). Un copil talentat, căruia Dumnezeu i-a dăruit cu carul, dar care a trăit ca un paria și a suferit ca urmare a faptului că nu a fost înțeles. Își ia viața în propriile mâini și se hotărăște să trăiască pe cont propriu, departe de cei dragi, dar într-o lume care o pricepe și o apreciază.

E o ciudată, cu ticuri de expresie, dar și obsesii alimentare. E o enciclopedie ambulantă, dar îți trezește în cel mai bun caz un sentiment de nesiguranță, dacă nu chiar îți provoacă repulsie.

Evoluția acestui personaj este cea mai interesantă, dar și efectul pe care-l are asupra celor din jur. Astfel am înțeles că în viață se poate întâmpla, chiar dacă ți-ai folosit talentul în domeniul care îți este menit, să îți atragi dușmani, inclusiv membrii ai familiei. Ceea ce este primordial este să lupți împotriva prejudecăților, să fii puternic, curajos și mai presus de toate să ai încredere în tine și în cel de sus. Orice problemă are o soluție, dar toate necesită răbdare și sprijin din partea cuiva apropiat.

Muzica este plăcută, iar melodia Zehnaseeb este preferata mea:

7 Comments (+add yours?)

  1. Scorpya Cristina
    Jun 07, 2016 @ 10:49:32

    Nu mi-a placut… tot ce mi-a placut, a fost cand Siddharth l-a scos pe viitoru’ socru din casa la miezul noptii, sa-l intrebe daca sa vina cu masina sau pe cal, urmata de secventa de la final cand socra-su spune ca n-are el atata noroc incat sa scape de ginere… In rest, m-a scos din pepeni Parineeti in prima parte a filmuiui, iar Siddharth, well, ok, nici prea prea, nici foarte foarte.

    Reply

  2. Ankita Lokhande
    Nov 11, 2014 @ 12:58:05

    a fost fooarte frumos filmul superb si melodiile woww manchala este preferata mea si dupa aceea celelalte🙂

    Reply

  3. floryflory
    Nov 10, 2014 @ 13:57:53

    Pe mine m-a cam speriat privirea ei cand lua acele depresive:))
    Melodiile preferate sunt in ordine: Shake It Like, Manchala, Punjabi Wedding, Drama Queen.

    Reply

  4. iuly
    Nov 09, 2014 @ 16:33:09

    Chestia cu “datul cu lingurita” face tot deliciul filmului. Parineeti m-a surprins cu acest rol. Intr-adevar, nu e vreo capodopera, insa daca a reusit sa ma faca sa ma gandesc la el dupa ce l-am terminat de vizionat, e ceva.

    Reply

Lasă un comentariu

