Tum Ho Paas Mere [ROCKSTAR – 2011] Versuri traduse


Film: Rockstar
Muzica: A. R. Rahman
Versuri: Irshad Kamil
Solist: Mohit Chauhan
An lansare: 2011
 
Tum Ho…
Tu ești…
Tum Ho Paas Mere
Tu ești aproape de mine
Saath Mere
Cu mine
Tum Yoon
Chiar tu…
Jitna Mehsoos Karoon Tumko
Cât de mult te simt
Utna Hi Paa Bhi Loon
Tot atât de mult te am
 
Tum Ho Mere Liye
Tu ești pentru mine
Mere Liye Ho Tum Yoon
Pentru mine tu ești în așa fel încât
Khud Ko Main Haar Gaya Tum Ko 
M-am pierdut în tine
Tumko Main Jeeta Hoon
Te-am câștigat pe tine
 
Kahin Se Kahin Ko Bhi
De peste tot
Aao Bewajah Chalen
Vino, să mergem fără vreun motiv anume
Poochhe Bina Kisi Se
Fără să cerem permisiunea cuiva
Hum Milen
Să ne întâlnim
Bandishen Na Rahi Koi Baaki Tum Ho
Nu mai există granițe pentru că tu ești…
 
Tum Ho Paas Mere
Tu ești aproape de mine
Saath Mere
Cu mine
Tum Yoon
Chiar tu…
Jitna Mehsoos Karoon Tumko
Cât de mult te simt
Utna Hi Paa Bhi Loon
Tot atât de mult te am

Kis Tarah Chheenega 
În ce fel
Mujh Se Ye Jahaan Tumhe
Mi te va fura lumea
Tum Bhi Ho Hai Kya Fikar Ab Humein
Tu ești, deci ce griji să mai am?
 
Tum Ho Paas Mere
Tu ești aproape de mine
Saath Mere
Cu mine
Tum Yoon
Chiar tu…
Jitna Mehsoos Karoon Tumko
Cât de mult te simt
Utna Hi Paa Bhi Loon
Tot atât de mult te am

NOTĂ: melodia începe cam de pe la jumătatea clip-ului
 

2 Comments (+add yours?)

  1. costel
    Feb 17, 2014 @ 20:16:09

    multumesc pentru traducere frumoasa melodia dar imi place mai mult varianta asta

    Reply

    • Hedwig Silver
      Feb 17, 2014 @ 21:24:17

      și eu știu varianta asta; doar că nu pot posta clip-uri puse de diverși utilizatori pentru simplul fapt că au prostul obicei să le șteargă sau să fie blocate… și eu rămân fără ele; prefer să iau de la firmele mamă link-urile, atâta tot😀

      Reply

Lasă un comentariu

