Filme și numai filme! (canale YouTube)


M-am gândit să fac o listă cu cele mai bune canale de YouTube care au filme indiene (mai noi și vechi), unele cu subtitrare în engleză:

  1. ALF Hindi Mirchmasala
  2. Biscoot Talkies
  3. Bollywood Nirvana
  4. Bollywood Retro (Lehren)
  5. Cinecurry Classics
  6. Goldmines Telefilms
  7. Movies Heritage
  8. Rajshri
  9. Saregama Movies
  10. SEPL Vintage
  11. Shemaroo
  12. Shemaroo Vintage
  13. Ultra Movie Parlour
  14. Venus Movies
  15. Zenga Movies

Dacă mai știți vreunul serios (nu utilizatori care încarcă un film și după un an dispare că i-au prins că nu au drepturi de autor), lăsați în link!

2 Comments (+add yours?)

  1. Geo
    Feb 07, 2014 @ 00:20:17

    Multumesc mult pentru link-uri, aveam doar cateva dintre ele iar de celalalte nu stiam. Ce mai aveam eu prin lista si nu am vazut mai sus este ALF Hindi Mirchmasala. Nu stiu daca ai sa gasesti tu ceva pe acolo. Eu am gasit prin gramada lor de filme si filme mai obisnuite, chiar daca multe pe acolo sunt de genul cu restrictie de varsta. Chiar nu sunt deloc ca genul de filme cu restrictie de varta de la noi, dar ei sunt mai retinuti in filme si se intelege. Ori ne-am obisnuit noi cu filmele si serialele astea americane de zi cu zi🙂

    Reply

Lasă un comentariu

