Melodiile hindi și diagnosticele lor


Am primit un mail foarte amuzant zilele trecute și mă gândeam să vi-l împărtășesc (cu traducerea aferentă, desigur):

Jiya Jale jaan jale,/ Raat bhar dhuan chale
Arde trupul, arde viața,/ Toată noaptea ieșea fum           FEBRĂ
 

 
Tadap tadap ke is dil se aah nikalti rahi
Tremurând, tot tremurând, inima ofta                                   ATAC DE CORD
 

 
Aae re, aae re, zor laga ke aae re (aici au maltratat un pic originalul)
A venit, a venit, a venit cu greu                                                   CONSTIPAȚIE
 

  
Beedi jalai le jigar se piya jigar maabadi aag hai
Aprinde-ți țigara din focul inimii mele                                     ARSURI (la stomac)
 

 
Tujhmen rab dikhta hai, yaara main kya karoon
Îl văd pe Dumnezeu în tine, ce să fac?                                      CATARACTĂ
 

 
Tujhe yaad na meri aai kisi se ab kya kahna
Nici măcar nu ți-ai adus aminte de mine, ce să mai spun acum     ALZHEIMER’S
 
 
Man dole mera tan dole
Dansează sufletul, dansează trupul                                           VERTIJ
 

 
Tip tip barsa paani, paani ne aag lagai
Picură apa, pic, pic; apa m-a aprins                                         INFECȚIE URINARĂ
 

 
Dil tadap tadap ke  keh raha hai
Inima spune tremurând                                                                 HIPERTENSIUNE
 

 
Aajkal paaon zameen par nahi padte mere
Zilele acestea, picioarele mele nu ajung pe jos                   BĂTĂTURI
 

 
Batana bhi nahi aata, chupana bhi nahi aata
Nu-mi vine nici să spun, nu-mi vine nici să ascund           HEMOROIZI
 

 
Lagi aaj saawan ki phir woh jhadi hai
A venit iar anotimpul musonic                                                    DIAREE
 

7 Comments (+add yours?)

  1. Geo
    Jan 27, 2014 @ 15:58:29

    hahaha, excelent!

    Reply

  2. Claudia Bîrlădeanu
    Jan 10, 2014 @ 20:24:10

    super tare! m-am distrat maxim🙂

    Reply

  3. simona maria
    Jan 10, 2014 @ 20:12:01

    :))))))))))))) foarte tare! am ras cu lacrimi!

    Reply

  4. floryflory
    Jan 10, 2014 @ 18:51:50

    Mi-ai inseninat seara cu postarea asta :)) Primele sunt chiar tari :))

    Reply

Lasă un comentariu

