Kaleja Hai Haazir [RAJJO – 2013] Versuri traduse


Film: Rajjo

Muzica: Uttam Singh

Versuri: Sameer Anjaan & Dev Kohli

Solist: Bela Shende

An lansare: 2013

Kaleja* hai hazir, khanjar kaha hai

Inima este pregătită, unde este pumnalul?

*problema cu acest cuvânt este că polisemantismul lui încurcă puțin lucrurile: sensul de bază este ficat, însă cred că sensul inimă este mai potrivit aici

Meri jaan le le tu kyu pareshan hai 

De ce îți faci griji? Ia-mi viața…

Kaleja hai hazir 

Inima este pregătită…

Mehndi ke sapno mein man mera khoya 

Inima mea s-a pierdut în vise pictate cu henna

In haathon ko maine lahu me duboya 

Mi-am scufundat mâinile în sânge

Kisi dil mein aisi jurrat kaha hai 

Cum poate vreo inimă să fie atât de cutezătoare?

Lahu se likhi gayi ye dastan hai 

Această poveste a fost scrisă cu sânge

Kaleja hai hazir, khanjar kaha hai

Inima este pregătită, unde este pumnalul?

Meri jaan le le tu kyu pareshan hai 

De ce îți faci griji? Ia-mi viața…

Kaleja hai hazir 

Inima este pregătită…

Mohabbat ko meri zakhmo ne pala 

Rănile mele mi-au crescut iubirea (ca și când un copil ar fi crescut de cineva)

Dil ko jala ke kya hai ujala 

Arzând inima, ce lumină s-a născut

Mujhe lene aayega mera sanwariya

Iubitul meu va veni să mă ia

Mai aaj nachungi hoke banwariya 

Azi voi dansa înnebunită de iubire

Hoke banwariya, hoke banwariya 

Înnebunită de iubire…

Kaleja hai hazir, khanjar kaha hai  

Inima este pregătită, unde este pumnalul?

Meri jaan le le tu kyu pareshan hai 

De ce îți faci griji? Ia-mi viața…

Kaleja hai hazir 

Inima este pregătită…

Lasă un comentariu

