Ce mai poartă vedetele (+ galerie FOTO)


Am găsit niște imagini foarte frumoase și m-am gândit să fac niște colaje: diversele ținute ale actrițelor indiene din cadrul ședințelor foto, prezentărilor de modă, altor evenimente.

Sper să vă placă și aștept părerile voastre!

(Nu uitați că le puteți mări până la mărimea originală dând click pe colajul care vă place😀 )

 

 

5 Comments (+add yours?)

  1. cristina
    Nov 25, 2013 @ 14:42:27

    hainele traditionale raman cele mai frumoase…orice femeie ar arata minunat in ele

    Reply

  2. floryflory
    Nov 22, 2013 @ 17:03:50

    Eu tot la hainele traditionale raman. Imi place stilul lui Madhuri (adica doar churidar kameez, fara saree) si noul stil al Deepikai (lehenga). Vad in fiecare zi haine obisnuite si ochii mei cer sa mai vada si altceva😀 Tie ce stil iti place?

    Reply

    • Hedwig Silver
      Nov 22, 2013 @ 17:09:07

      eu una mor după anarkali chudidar………………. asta dacă ar fi să port eu; altfel hainele tradiționale sunt de frumusețe aparte și de o măiestrie ieșită din comun

      Reply

      • floryflory
        Nov 22, 2013 @ 17:17:46

        Daaaaa, si eu sunt moarta dupa anarkali. Daca as putea, as purta numai churidar si salwar kameez (dar modelul cu salwar stramt, nu larg). Indienii sunt unici cand vine borba de vestimentatie. Asta este sigur!
        Daca ai stii cat ma oftic ca la noi nu sunt bazare ca la ei… Si putinele magazine cu stil Indian au mult prea putine modele… Sa nu mai zic de pret, care uneori este exagerat de mare.

      • Hedwig Silver
        Nov 22, 2013 @ 17:24:38

        știu știu, sufăr alături de tine…

Lasă un comentariu

