O nouă rubrică: Filmul săptămânii


Dragilor,

Pentru că vă duc dorul și pentru că noi comunicăm destul de rar, m-am gândit să vin cu o nouă rubrică: filmul săptămânii. Respectiv, în fiecare zi de luni a săptămânii, vor scrie o postare în care să povestesc cu voi despre un film indian (hindi) – preferabil pe care să-l fi văzut și eu. Spun asta, pentru că filmul va fi ales de voi. Veți avea la dispoziție o săptămână întreagă (de lunea în care lansez articolul până duminica următoare la prânz) să veniți cu propuneri (O PROPUNERE DE PERSOANĂ!). Voi alege filmul cu cele mai multe ”voturi”.

Postarea despre filmul săptămânii va conține cel mai probabil o scurtă recenzie, melodii din film, poster-ul oficial. Vom putea discuta despre actori, replici, scene preferate, comparații cu alte filme, ce vă trece prin cap.

Sper să mă pot ține de treabă și să vi se pară interesant.

LIBER LA PROPUNERI PÂNĂ DUMINICĂ, 24 noiembrie, la prânz!

19 Comments (+add yours?)

  1. carmen
    Nov 30, 2013 @ 17:59:11

    Heroine 2012 interesant sa vezi ce se intampla in spatele usilor inchis in viata vedetelor. A obtine suceces in stil machiavelic-scopul scuzea mijloacele- iti poate aduce deceptii si iti poate distruge viata…
    dDar filmul care il propun pentru saptamana aceasta sau urmatoarea este Gangoobai (2013)
    Mie mi-a placut idea de a lupta, a munci pentru un vis , o dorinta cat de mica dar in mod cinstit si curat. Si apoi bunatatea si rabdarea totdeauna dau roade bune si dulci pentru cei din jur si pentru tine. Nu e un film specaculos , dar e plin de optimism si perseverenta.
    Si apoi e si un cantec pe care il interpreteaza canteretul nostru preferat:
    Rahat Fateh Ali Khan

    Reply

  2. carmen
    Nov 26, 2013 @ 22:01:36

    Saptamana aceasta am avut un mic respiro si am putut viziona cateva filme bune. Printre ele si filmul Yeh Jawaani Hai Deewani (2013 cu Ranbir Kapoor Deepika Padukone) care e frumos si relaxant si il propun ca filmul saptamaiii aceasta. E un film nou modern relaxant despre tineri, visuri, realizari nearilizari si in care apropierea dintre inimii este ceea ce ne face sa luam cele mai importante decizii dincolo de deciziile din ale tineretii valuri. Cred ca o sa va placa. Si chiar daca nu va fi ales ca cel mai bun nu conteaza; impartasintd cat mai multe despre diverse filme toate vom fi castigate vizionand nu unul si mai multe filme….
    Toate filmele mentionate mai sus sunt in inima mea alaturi de multe altele pe locul intai. Iubesc multe filme indiene bine realizate si cu actori deosebiti. Cand mie dor de unul il revad cu placere pentru mesajul si frumusetea lui…..
    Imi place sa raman tanara in suflet si sa ma bucur de ce-i frumos si printre altele care m-au ajutat sa raman asa se numara si filmele indiene.
    “Cateodata un lucru marunt…declanseaza amintiri atat de ciudate si frumoase…ca ne lasa fara cuvinte…Amintirile sunt un lucru ciudat . Mici bucati din trecutul nostru . Sunt in siguranta in mintea noastra.Amintirile sunt precum cutiile de ciocolata . Odata deschise nu te poti opri doar la una ” citat de la inceputul filmului de mai sus.
    O seara frumoasa tuturor

    Reply

    • Hedwig Silver
      Nov 28, 2013 @ 09:01:41

      pe mine m-a plctisit îngrozitor, dar mă bucur că v-a plăcut (eu prefer un film cu suspans, cu acțiune; bine, nu trebuie să se omoare constant, dar prefer ceva mai antrenant)😀

      Reply

  3. Miri
    Nov 26, 2013 @ 19:24:39

    ce zici de Dilwale dulhania le jayenge ?

    Reply

  4. Andreea
    Nov 23, 2013 @ 14:29:14

    Eu as alege Jab we met

    Reply

  5. marya
    Nov 22, 2013 @ 16:46:18

    eeeee! bine bine respectam si regulile, dar pot sa imi apreciez singura postarea?🙂🙂

    Reply

  6. marya
    Nov 22, 2013 @ 16:35:55

    sa speram ca vor mai fi idei… daca nu, mai am eu o multime…🙂 dar deocamdata My name is Khan e pe locul unu…

    Reply

  7. marya
    Nov 22, 2013 @ 16:24:25

    Pai o idee ar fi filmul Vivah…..

    Reply

  8. floryflory
    Nov 22, 2013 @ 07:55:10

    Eu aleg seria Krrish pentru ca sunt pasionata de supranatural , iar aceasta serie a avut exact ce-mi place: actiune, aventura, extraterestrii si dragoste:))

    Reply

  9. Riya
    Nov 21, 2013 @ 08:14:47

    Cred ca este o idee grozava si as propune sa incepem cu filmul My name is Khan(filmul meu favorit)

    Reply

Lasă un comentariu

