Pentru gurmanzi și nu numai


Pentru cei pasionați de gătit sau mâncat, mi-a fost semnalat un site pe care îl împărtășesc:

http://bucatarieindiana.wordpress.com/

thali 3

10 Comments (+add yours?)

  1. Irina Sima
    Jun 19, 2015 @ 13:06:56

    Eu incercasem o reteta Aloo Parathas. Avand in vedere ca erau comestibile, eu zic ca mi-au iesit (nu prea am rabdare in bucatarie si de multe ori din cauza grabei, neatentiei mai dau rateuri).

    Reply

  2. cloudpearl
    Sep 01, 2013 @ 13:12:08

    Multumesc mult! Ce-am facut sa merit un post dedicat exclusiv bloguletului meu?!❤

    Reply

  3. Maria
    Sep 01, 2013 @ 12:46:44

    Am intrat si eu pe blog de mai multe ori, e perfect !

    Reply

  4. carmen
    Aug 31, 2013 @ 13:23:13

    multumesc , mai intrasem si eu intamplator o data dar nu mai stiam sa il gasesc, da chiar am gasit roti din malai o sa incerc, eu am o intoleranta cred la gluten si de cate ori mananc paine sau preparate din faina cu sau fara drojdie ma “umflu ca un cimpoi” la amdomen …evit pe cat posibil faina de grau dar uneori e greu …o sa incerc “experimentul” in “laborator” adica bucatarie….

    Reply

Lasă un comentariu

