Kabira [YEH JAWAANI HAI DEEWANI – 2013] Versuri traduse


Film: Yeh Jawaani Hai Deewani
Muzica: Pritam
Versuri: Amitabh Bhattacharya
Solist: Tochi Raina, Rekha Bhardwaj
An lansare: 2013
 
Kaisi teri khudgarzee
Ce fel de egoism e acesta
Na dhoop chune na chhaaon
De nu alegi nici soarele, nici umbra?
Kaisi teri khudgarzee
Ce fel de egoism e acesta
Kisi thaur tike na paaon
De nu îți vine să te stabilești nicăieri?
 
Ban liyaa apnaa paighambar
Ai devenit propriul tău Dumnezeu
Tar liyaa tu saat samandar
Ai călătorit peste șapte oceane
Phir bhi sookhaa mann ke andar
Totuși sufletul tău
Kyoon reh gaya
De ce a rămas uscat?
 
Re Kabeera maan jaa
O Kabira, ascultă-mă
Re Fakeera maan jaa
O sfântule, ascultă-mă
Aa jaa tujh ko pukaare teri parchhaaiyaan
Vino, te strigă umbrele tale…
Re Kabira maan jaa
O Kabira, ascultă-mă
Re Fakeera maan jaa
O sfântule, ascultă-mă
Kaisa tu hai nirmohi kaisaa harjaaiyaa
Cât de insensibil ai devenit, și cât de nemilos…
 
Tooti chaarpaai wo hi
Acel pat uzat
Thandi purvaai rastaa dekhe
Acea briză răcoritoare te așteaptă
Dudhon ki malaayi wohi
Acel lapte bătut
Mitti ki suraahi rastaa dekhe..
Ulciorul din lut, toate te așteaptă…
 
Kaisi teri khudgarzi
Ce fel de egoism e acesta
Lab namak rame naa misri
Nu vrei să guști nimic sărat, dar nici nimic dulce
Kaisi teri khudgarzi
Ce fel de egoism e acesta
Tujhe preet purani bisri…
Că ai și uitat vechea poveste de dragoste?
Mast Maula, mast Kalandar
O omule lipsit de griji, o călătorule
Tu hawa ka ek bavandar
Ești o furtună (de vânt – asemănător cu vânturile uraganice)
Bujh ke yoon andar hi andar
De ce oare te-ai stins singur
Kyun reh gaya..
În interior?
 
Re Kabeera maan jaa
O Kabira, ascultă-mă
Re Fakeera maan jaa
O sfântule, ascultă-mă
Aa jaa tujh ko pukaare teri parchhaaiyaan
Vino, te strigă umbrele tale…
Re Kabira maan jaa
O Kabira, ascultă-mă
Re Fakeera maan jaa
O sfântule, ascultă-mă
Kaisa tu hai nirmohi kaisaa harjaaiyaa
Cât de insensibil ai devenit, și cât de nemilos…
 

1 Comment (+add yours?)

  1. Stefania Stefy
    Feb 18, 2015 @ 17:36:41

    super❤

    Reply

Lasă un comentariu

