Hum Tumhare Hain Sanam [HTHS – 2002] Versuri traduse


Film: Hum Tumhare Hain Sanam
Muzica: grup de artiști
Versuri: Nikhil-Vinay
Solist: Anuradha Paudwal & Udit Narayan
An lansare: 2002
 
Hum tumhaare hain, tumhaare sanam…           
Sunt al tău, iubito, numai al tău
Jaan-e-man, muhabbat ki har qasam ki qasam
Draga mea, jur pe fiecare promisiune a dragostei
Na judaa honge hum    
Nu ne vom despărți nicicând…
Hum tumhaare hain, tumhaare sanam…           
Sunt a ta, iubitule, numai a ta
Jaan-e-man, muhabbat ki har qasam ki qasam
Dragul meu, jur pe fiecare promisiune a dragostei
Na judaa honge hum    
Nu ne vom despărți nicicând…
                       
Ye suhaane pal, ye mulaaqaaten           
Aceste momente deosebite, aceste întâlniri
Hum na bhoolenge pyaar ki baaten      
Nu vom uita vorbele de amor
Din hai mushkil, raat bhaari, har ghadi hai beqaraari   
Ziua trece cu greu, noaptea e apăsătoare, fiecare clipă e încărcată de neliniște
Chaahatein hote na kam            
Dragostea noastră nu va păli…
               
Hum tumhaare hain, tumhaare sanam…           
Sunt al tău, iubito, numai al tău
Jaan-e-man, muhabbat ki har qasam ki qasam
Draga mea, jur pe fiecare promisiune a dragostei
Na judaa honge hum    
Nu ne vom despărți nicicând…
Hum tumhaare hain, tumhaare sanam…           
Sunt a ta, iubitule, numai a ta
 
Tum ko dhadkan mein yoon basaana hai           
Vreau să te așez în bătăile inimii mele
Apni palkon mein yoon chupaana hai  
Vreau să te ascund între genele mele
Jab uthaaen hum nigaahen       
Când ridic privirea,
Tum ko dekhen tum ko paaen 
Vreau să te văd, să te am doar pe tine
Door jaaen ab na ham  
Să nu ne despărțim niciodată…
 
Hum tumhaare hain, tumhaare sanam…           
Sunt a ta, iubitule, numai a ta
Jaan-e-man, muhabbat ki har qasam ki qasam
Dragul meu, jur pe fiecare promisiune a dragostei
Na judaa honge hum    
Nu ne vom despărți nicicând…
Hum tumhaare hain, tumhaare sanam…           
Sunt al tău, iubito, numai al tău
 

2 Comments (+add yours?)

  1. carmen
    Jul 05, 2013 @ 19:47:15

    intotdeauna mi-a placut sa revad sa ascult aceasta melodie,multumesc

    Reply

Lasă un comentariu

