Tumse Milna [TERE NAAM – 2003] Versuri traduse


Film: Tere Naam
Muzica: Himesh Reshammiya
Versuri: Sameer
Solist: Udit Narayan, Alka Yagnik
An lansare: 2003
 
Mulțumim Flory (am înțeles că e cu dedicație specială pentru Diana😀 )
 
Tumse milna, baatein karna bada accha lagta hai – 2
Îmi place să mă întâlnesc cu tine, să vorbesc cu tine
Kya hai yeh, kyon hai yeh, kya khabar, haan magar jo bhi hai
Ce este asta, de ce se întâmplă, cine știe, dar orice-ar fi
Bada accha lagta hai
Îmi place foarte mult
 
Teri choti choti baat, teri har ek mulaqat
Cuvintele tale, fiecare întâlnire cu tine
Tadpaye mujhko lamha lamha tera saath
Mă vor chinui în fiecare clipă, în compania ta…
Lamha lamha tera saath
Clipă de clipă, alături de tine
 
Kya hai yeh, kyon hai yeh, kya khabar, haan magar jo bhi hai
Ce este asta, de ce se întâmplă, cine știe, dar orice-ar fi
Bada accha lagta hai
Îmi place foarte mult
Tumse milna, baatein karna bada accha lagta hai – 2
Îmi place să mă întâlnesc cu tine, să vorbesc cu tine
 
Behke behke mere din, mehki mehki meri shaam
Zilele mele trec curgând, serile mele sunt scăldate în parfum
Kore aanchal pe sada main to likhoon tera naam
Pe o eșarfă goală scriu pe veci numele tău
Main to likho tera naam
Scriu numele tău…
 
Kya hai yeh, kyon hai yeh, kya khabar, haan magar jo bhi hai
Ce este asta, de ce se întâmplă, cine știe, dar orice-ar fi
Bada accha lagta hai
Îmi place foarte mult
Tumse milna, baatein karna bada accha lagta hai – 2
Îmi place să mă întâlnesc cu tine, să vorbesc cu tine
 
 
 

Lasă un comentariu

