O nouă modă


Butonând contul de FB, am descoperit un nou curent: cel de parodiere ale unor melodii indiene (hindi) prin maltratarea versurilor cu o doză substanțială de umor.

Exemplele peste care am dat sunt:

”Sun raha hai na tu, garmi mein mar raha hoon main…” – Nu-i așa că mă asculți, mă topesc de căldură…
”Sun rahi hai na tu, doosri dhoondh raha hoon main…” – Nu-i așa că mă asculți, caut pe altcineva (un băiat îi spune unei fete, nu invers)

Vă las în compania originalului:

O sâmbătă superbă!

3 Comments (+add yours?)

  1. costel
    May 26, 2013 @ 09:04:00

    frumoasa melodie

    Reply

  2. amalia
    May 25, 2013 @ 12:25:17

    O sambata superba si tie draga mea!

    Reply

Lasă un comentariu

