You Are My Soniya [K3G – 2001] Versuri traduse


Film: Kabhi Khushi Kabhie Gham
Muzica: Jatin-Lalit
Versuri: Sameer
Solist: Alka Yagnik, Sonu Nigam
An lansare: 2001
 
Dekha Tum Ko Jabse Bas Dekha Tum Ko Yaara
De când te-am zărit de prima oară, doar la tine m-am uitat iubito
Tum Se Koyi Achcha Hai Na Tum Se Koyi Pyaara
Nimeni nu e mai bună sau mai drăguță ca tine
Yun Nazre Na Pheron Tum Mere Ho Mere Tum
Nu îți întoarce privirea, ești doar a mea
Dekha Tum Ko Jabse Bas Dekha Tum Ko Yaara
De când te-am zărit de prima oară, doar la tine m-am uitat iubito
Dekha Tum Ko Jabse Bas Dekha Tum Ko Yaara
De când te-am zărit de prima oară, doar la tine m-am uitat iubito
Tum Se Koyi Achcha Hai Na Tum Se Koyi Pyaara
Nimeni nu e mai bună sau mai drăguță ca tine
Yun Nazre Na Pheron Tum Mere Ho Mere Tum
Nu îți întoarce privirea, ești doar a mea
Keh Do Na Keh Do Na You Are My Soniya
Spune, spune că ești dragostea mea
Keh Do Na Keh Do Na You Are My Soniya
Spune că ești dragostea mea
 
Dekha Tum Ko Jabse Bas Dekha Tum Ko Yaara
De când te-am zărit de prima oară, doar la tine m-am uitat iubitule
Dekha Tum Ko Jabse Bas Dekha Tum Ko Yaara
De când te-am zărit de prima oară, doar la tine m-am uitat iubitule
Tum Se Koyi Achcha Hai Na Tum Se Koyi Pyaara
Nimeni nu e mai bun sau mai drăguț ca tine
Yun Nazre Na Pheron Tum Mere Ho Mere Tum
Nu îți întoarce privirea, ești doar al meu
Keh Diya Keh Diya You Are My Soniya
Am spus, am spus că ești dragostea mea
Keh Diya Keh Diya You Are My Soniya
Am spus, am spus că ești dragostea mea
 
Teri Mohabbat Mein Yeh Dil Deewana Hai
Inima a înnebunit în dragostea ta
Is Mein Hain Meri Kya Khata
Ce vină am eu?
Haan Yeh Dil Churane Ka Achcha Bahana Hai
E adevărat, e o scuză bună să-mi furi inima
Mujhko Hai Pehle Se Pata
Știam asta dinainte
Milne Mein Humko Kitne Barson Lage Hain Yara
A durat ani mulți până să ne întâlnim
Aisi Khushi Ka Pal To Phir Na Aaye Dubaara
Cine știe, poate asemenea fericire s-ar putea să nu mai vină
Aisi Khushi Mein Yaara Yeh Nasha Kya Kam Hoga
Oare se va diminua îmbătarea în aceste momente fericite?
Keh Do Na Keh Do Na You Are My Soniya
Spune, spune că ești dragostea mea
Keh Diya Keh Diya You Are My Soniya
Am spus, am spus că ești dragostea mea
 
Pagal Banaya Hai Teri Adaaon Ne
Farmecul tău m-a înnebunit
Mujhko To Hai Tera Nasha
Sunt îmbătat de tine
Maine Bhi Palko Mein Tum Ko Chupaaya Hai
Te-am ascuns pe pleoape
Tu Mere Khwaabon Mein Basa
Ești în visele mele
Betaabi Kehti Meri Aaja Baahon Mein Bhar Loon
Nerăbdarea mea îmi șoptește vino, să te îmbrățișez
Jeena Hai Teri Hoke Milke Yeh Vaada Kar Loon
Vreau să trăiesc fiind al tău, să fac un jurământ
Dono Ne Kasme Li Hain Pyaar Kabhi Na Kam Hoga
Am jurat amândoi că iubirea nu se va diminua niciodată
Keh Do Na Keh Do Na You Are My Soniya
Spune, spune că ești dragostea mea
Keh Diya Keh Diya You Are My Soniya
Am spus, am spus că ești dragostea mea
 
Dekha Tum Ko Jabse Bas Dekha Tum Ko Yaara
De când te-am zărit de prima oară, doar la tine m-am uitat iubitule
Dekha Tum Ko Jabse Bas Dekha Tum Ko Yaara
De când te-am zărit de prima oară, doar la tine m-am uitat iubitule
Tum Se Koyi Achcha Hai Na Tum Se Koyi Pyaara
Nimeni nu e mai bun sau mai drăguț ca tine
Yun Nazre Na Pheron Tum Mere Ho Mere Tum
Nu îți întoarce privirea, ești doar al meu
Keh Diya Keh Diya You Are My Soniya
Am spus, am spus că ești dragostea mea
Keh Diya Keh Diya You Are My Soniya
Am spus, am spus că ești dragostea mea
 
 
 
 

2 Comments (+add yours?)

  1. carmen
    May 15, 2013 @ 18:50:40

    Domnul sa te rasplateasca pentru munca ta pentru care noi avem parte de fiecare data de un moment artistic complet prin traducerile pe care le faci…

    Reply

Lasă un comentariu

