Mujhe Haqq Hai [Vivah – 2006] Versuri traduse


Film: Vivah
Muzica: Ravindra Jain
Versuri:
Solist: Udit Narayan, Shreya Ghoshal
An lansare: 2006
 
Mujhe haq hai 
Am dreptul
Tujhko ji bhar ke main dekhoon, mujhe haq hai 
Să te privesc cât vrea inima de mult, am dreptul
Bas yun hi dekhta jaaon, mujhe haq hai 
Așa să continui să te privesc, am dreptul
 
Piya, piya, piya, piya, bole mera jiya 
O dragostea mea, inima mea spune
Tumhe haq hai 
Că tu ai dreptul
Tumhe haq hai 
Ai dreptul
Tumhe haq hai
Ai dreptul
 
Dhal rahi pighal rahi, yeh raat dheere dheere 
Noaptea trece și se topește în neființă început cu încetul…
Bhar rahi hai pyaar ki, baat dheere dheere 
Umple discuțiile de dragoste încetul cu încetul…
Chudiyan, gun gunna ke, kya kahe sajna 
Brățările, fredonând, oare ce spun?
Yeh chudiyan, gun gunaa ke, kya kahe sajna
Brățările, fredonând, oare ce spun?
Raat ki raat jagaaon, mujhe haq hai 
Să fiu treaz noaptea întreagă, am dreptul
Chand poonam ka churaaon, mujhe haq hai 
Să fur luna plină, am dreptul
 
Piya, piya, piya, piya, bole mera jiya 
O dragostea mea, inima mea spune
Tumhe haq hai 
Că tu ai dreptul
Tumhe haq hai 
Ai dreptul
Tumhe haq hai
Ai dreptul
 
Kal subaah, tujhse main door chala jaaonga 
Mâine dimineață voi pleca departe
Ek pal ko bhi tujhe bhool nahin paaonga 
Nu te voi putea uita nici o clipă
Yeh chehra, yeh muskaan, aankhon mein bharke 
Cu ochii plini de chipul tău și surâsul tău
Yeh chehra, yeh muskaan, aankhon mein bharke
Cu ochii plini de chipul tău și surâsul tău
Main Teri Yaad Mein Tarpoon, mujhe haq hai 
Să sufăr amintindu-mi de tine, am dreptul
Tujhse milne ko main tarsoon, mujhe haq hai 
Să sufăr până la reîntâlnire, am dreptul
 
Piya, piya, piya, piya, bole mera jiya 
O dragostea mea, inima mea spune
Tumhe haq hai 
Că tu ai dreptul
Tumhe haq hai 
Ai dreptul
Tumhe haq hai
Ai dreptul
 
Mujhe haq hai
Am dreptul
Tumhe Haq Hai
Ai dreptul
 

3 Comments (+add yours?)

  1. carmen
    May 15, 2013 @ 18:54:02

    foarte sensibil, delicat si frumos acest videoclip. Da si eu sunt ditre cele care revad cu placerea acest film si nu numai pe acesta. Multumesc pentru versuri

    Reply

  2. floryflory
    May 14, 2013 @ 08:08:05

    Oricat de mult as asculta-o nu ma satur de ea; la fel si cu filmul. L-as vedea incontinuu… Filmele vechi sunt de sute de ori mai frumoase ca cele din ziua de azi.

    Reply

Lasă un comentariu

