Ab To Forever [TRRP – 2007] Versuri traduse


Film: Ta Ra Rum Pum
Muzica: Vishal-Shekhar
Versuri: Javed Akhtar
Solist: KK, Shreya Ghoshal
An lansare: 2007
 
cu mari mulțumiri pentru FLORY (și mii de scuze pentru întârziere)
 
Tumhi Tum Ho Jo Raahon Mein
Numai tu esti în calea mea
Tumhi Tum Ho Nigaahon Mein
Numai tu ești în privirea mea
Kisi Din To Mere Dil Ko To Khona Hi Tha
Într-o zi trebuia să-mi pierd inima
Tumhein Dekha Tumhein Chaha
Te-am văzut, te-am dorit
Tumhein Dhoonda Tumhein Paaya
Te-am căutat ,te-am găsit
Tumhein Paake Hua Hai Jo
Odată ce te-am obținut, s-a întâmplat
Woh Hona Hi Tha
Ceea ce trebuia să se intample
 
Chalo Ab Jo Bhi Ho
Haide, indiferent ce se va întâmpla
Tum Haan Ya Naa Kaho
Dacă spui da sau nu
Mere Dil Mein Tumhi Tum Ho
În inima mea vei rămâne doar tu
Ab To Forever And Ever
Acum, pentru totdeauna
Bring It On Bring It On Bring It On
Jaana Ab To Forever
Draga, acum, pentru totdeauna
Bring It On Bring It On Bring It On
Ab Forever Sanam
Acum, pentru totdeauna, iubito
Bring It On Bring It On Bring It On
Jaana Ab To Forever
Draga, acum, pentru totdeauna
Bring It On Bring It On Bring It On
Ab Forever Sanam
Acum, pentru totdeauna, iubito
 
Kabhi Khoshish Bhi Mat Karna Mujhe Paane Ki
Să nu încerci niciodată să mă obții
Mujhe Na Pa Sakonge Tum
Nu vei fi capabil să mă câștigi
Banaake Surat Ghoomoge Tum Deewane Ki
Cu expresia unui nebun îndrăgostit pe chip vei colinda
Kahin Ke Na Rahoge Tum
Nu vei fi bun de nimic
 
Chalo Ab Jo Bhi Ho
Haide, indiferent ce se va întâmpla
Tum Haan Ya Naa Kaho
Dacă spui da sau nu
Mere Dil Mein Tumhi Tum Ho
În inima mea vei rămâne doar tu
Ab To Forever And Ever
Acum, pentru totdeauna
Bring It On Bring It On Bring It On
Jaana Ab To Forever
Draga, acum, pentru totdeauna
Bring It On Bring It On Bring It On
Ab Forever Sanam
Acum ,pentru totdeauna, iubito
Bring It On Bring It On Bring It On
Jaana Ab To Forever
Draga, acum, pentru totdeauna
Bring It On Bring It On Bring It On
Ab Forever Sanam
Acum, pentru totdeauna, iubito
 
Bahut Hai Chahnewale Mere Duniya Mein
Sunt mulți îndrăgostiți în lumea mea
Tumhein Dekhoon To Kyon Dekhoon
Ce ar trebui să văd în tine
Zameen Aur Aasmaan Mein Faasle Jitne Hai
Cât de departe e cerul de pământ
Samajh Lo Door Utni Hoon
Înțelege că eu sunt atât de departe de tine
 
Chalo Ab Jo Bhi Ho
Haide, indiferent ce se va întâmpla
Tum Haan Ya Naa Kaho
Dacă spui da sau nu
Mere Dil Mein Tumhi Tum Ho
În inima mea vei rămâne doar tu
Ab To Forever And Ever
Acum, pentru totdeauna
Bring It On Bring It On Bring It On
Jaana Ab To Forever
Draga, acum, pentru totdeauna
Bring It On Bring It On Bring It On
Ab Forever Sanam
Acum ,pentru totdeauna, iubito
Bring It On Bring It On Bring It On
Jaana Ab To Forever
Draga, acum, pentru totdeauna
Bring It On Bring It On Bring It On
Ab Forever Sanam
Acum, pentru totdeauna, iubito
 
Tumhi Tum Ho Jo Raahon Mein
Numai tu esti în calea mea
Tumhi Tum Ho Nigaahon Mein
Numai tu ești în privirea mea
Kisi Din To Mere Dil Ko To Khona Hi Tha
Într-o zi trebuia să-mi pierd inima
Tumhein Dekha Tumhein Chaha
Te-am văzut, te-am dorit
Tumhein Dhoonda Tumhein Paaya
Te-am căutat ,te-am găsit
Tumhein Paake Hua Hai Jo
Odată ce te-am obținut, s-a întâmplat
Woh Hona Hi Tha
Ceea ce trebuia să se intample
 
Chalo Ab Jo Bhi Ho
Haide, indiferent ce se va întâmpla
Tum Haan Ya Naa Kaho
Dacă spui da sau nu
Mere Dil Mein Tumhi Tum Ho
În inima mea vei rămâne doar tu
Ab To Forever And Ever
Acum, pentru totdeauna
Bring It On Bring It On Bring It On
Jaana Ab To Forever
Draga, acum, pentru totdeauna
Bring It On Bring It On Bring It On
Ab Forever Sanam
Acum ,pentru totdeauna, iubito
Bring It On Bring It On Bring It On
Jaana Ab To Forever
Draga, acum, pentru totdeauna
Bring It On Bring It On Bring It On
Ab Forever Sanam
Acum, pentru totdeauna, iubito
 

4 Comments (+add yours?)

  1. floryflory
    May 10, 2013 @ 19:22:22

    Cu placere🙂
    De ce n-ai pus si videoclipul?😦 Daca ai uitat, iti amintesc eu😀

    Reply

Lasă un comentariu

