India, reprezentată (din nou) la România dansează


Dacă știați, mă bucur😀 Dacă ați uitat sau nu știați, vă (re)amintesc faptul că diseară la 20:30, pe Antena 1 la emisiunea România dansează, Laura Bogorodea și trupa Nritya vor reprezenta India.

Eu sunt extrem de mândră de ei, îi ador și admir; îi respect pentru tot ceea ce fac și îi felicit pentru curaj și dedicare!

Vă țin pumnii și mult succes în tot ceea ce faceți!

http://a1.ro/tv/tv-1/dans-indian-si-cabaret-astazi-la-romania-danseaza-antena-1-20-30.html

Iată și dansul:

http://romaniadanseaza.a1.ro/mai-ceva-ca-la-bollywood-trupa-nritya-o-avalansa-de-miscari-ametitoare-150.html

9 Comments (+add yours?)

  1. carmen
    Apr 18, 2013 @ 17:46:57

    inca o data multumim, foarte fain. ma gandesc ca dansul acesta indian e mai bun decat orice exercitiu aerobic….

    Reply

  2. ramona
    Apr 16, 2013 @ 10:07:10

    am vazut a fost un dans superb, i-am mai vazut si la festival.Laura m-a incantat mereu cand am vazut, danseaza foarte bine si are o expresivitate incredibila, ai spune ca e rupta dintr-un film indian.

    Reply

  3. Andreea Profil
    Apr 14, 2013 @ 20:41:34

    Foarte tare blogul , felicitari si articolele sunt interesante.

    Reply

  4. ranji
    Apr 14, 2013 @ 16:31:58

    Da, am vazut ca vor dansa in seara aceasta. Sunt superbi!!! Sunt cei mai buni pentru mine! Le doresc bafta! De-abia astept sa ii vad!🙂

    Reply

  5. carmen
    Apr 14, 2013 @ 16:10:42

    multumesc pentru informatie; ma voi uita cu placere; imi place cum danseaza Laura si o admir si eu pentru pasiunea ei.

    Reply

Lasă un comentariu

