Kuch Naa Kaho [KUCH NAA KAHO – 2003] Versuri traduse


Film: Kuch Naa Kaho
Muzica: SEL
Versuri: Javed Akhtar
Solist: Shaan & Sadhana Sargam
An lansare: 2003
 
tradus de Flory (mulțumim!)
 
Halki halki mulaaqaatein thi
Ne-am întâlnit întâmplător
Door door se baatein thi
Am vorbit de departe
Halki halki mulaaqaatein thi
Ne-am întâlnit întâmplător
Door door se baatein thi
Am vorbit de departe
Dheere dheere kya ho gaya hai main kya kahoon
Nu știu ce să îți spun ce s-a întamplat treptat
Kyoon ladkhadaaye dhadkan, kyoon thartharaaye tan mann
De ce bătăile inimii tremură? De ce freamătă trupul și sufletul?
Kyoon hosh mera yun kho gaya hai main kya kahoon – 2
De ce mi-am pierdut mințile? Ce să-ți spun?
 
Kuch na kaho, kuch na kaho – 2
Nu spune nimic, nu spune nimic
 
Sab mere din sab raatein
Toate zilele, toate nopțile
Tumhaare khayaalon mein rehte hain gum
Mi le-am petrecut gândindu-mă la tine
Kehni hai tumse jo baatein
Lucrurile pe care trebuie să ți le spun
Baitho zara ab sun bhi lo tum
Așează-te și ascultă-mă
Kya mere khwaab hai, kya hai meri aarzoo
Care este visul meu, care este dorința mea
Tumse yeh daastaan kyoon na kahoon rubaru
De ce să nu îți spun provestea în față?
 
Kuch na kaho, kuch na kaho – 2
Nu spune nimic, nu spune nimic
 
Ho jazbaat jitne hain dil mein
Câte sentimente sunt în inima mea
Mere hi jaise hain voh bezabaan
Sunt precum mine, fără cuvinte
Jo tumse main keh na paayi
Ceea ce nu am putut să-ți spun
Kehti hai voh meri khaamoshiyaan
Spune tăcerea mea
Sun sako to suno voh jo maine kaha nahin
Dacă poți auzi, ascultă ceea ce nu ți-am spus
Sach to hai kehne ko ab kuch raha nahin
Adevărul este că nu a mai rămas nimic de spus
 
Kuch na kaho, kuch na kaho – 2
Nu mai spune nimic, nu mai spune nimic
 
Halki halki mulaaqaatein thi
Ne-am întâlnit întâmplător
Door door se baatein thi
Am vorbit de departe
Dheere dheere kya ho gaya hai main kya kahoon
Nu știu ce să îți spun ce s-a întâmplat treptat
Kyoon ladkhadaaye
De ce tremură
Dhadkan
bătăile inimii?
Kyoon thartharaaye
De ce freamătă
Tan mann
Trupul și sufletul?
Kyoon hosh mera yun kho gaya hai
De ce mi-am pierdut mințile?
Main kya kahoon
Ce să spun?
 
Kuch na kaho, kuch na kaho
Nu spune nimic. Nu spune nimic
Kuch na kaho, kuch na kaho
Nu spune nimic. Nu spune nimic
 
 

1 Comment (+add yours?)

  1. carmen
    Mar 11, 2013 @ 17:06:49

    dulce si muzica, si cuvintele si videoclipul, Domnul sa te raspalteasca

    Reply

Lasă un comentariu

