Tu Muskura [YUVVRAAJ – 2008] Versuri traduse


Film: Yuvvraaj
Muzica: A. R. Rahman
Versuri: Gulzar
Solist: Alka Yagnik, Javed Ali
An lansare: 2008
 
Tu Muskura Jahan Bhi Hai Tu Muskura
Zâmbește, oriunde te-ai afla
Tu Dhoop Ki Tarah Badan Ko Chhoo Zara
Precum razele soarelui, mângâie-mi trupul
Sharir Se Yeh Muskurahatein Teri
Îți observ zâmbetele (cu trupul meu)
Badan Mein Sunti Hoon Main Aahatein Teri
Aud pașii tăi în fiecare parte a corpului
Labon Se Aake Chhoo De Apne Lab Zara
Vino, atinge-mi buzele cu ale tale
Tu Muskura Jahan Bhi Hai Tu Muskura
Zâmbește, oriunde te-ai afla
Sharir Se Yeh Muskurahatein Teri
Îți observ zâmbetele (cu trupul meu)
Badan Mein Sunti Hoon Main Aahatein Teri
Aud pașii tăi în fiecare parte a corpului
 
Aisa Hota Hai Khayalon Mein Aksar
Se întâmplă adesea ca în gândurile mele
Tujh Ko Sochoon Toh Mehak Jati Hoon
Atunci când mă gândesc la tine parfumul meu să se răsfrângă în aer
Meri Rooh Mein Basi Hai Teri Khushboo
Mireasma ta e întipărită în sufletul meu
Tujh Ko Chhoo Loon To Bahek Jaati Hoon
Când te ating, mă pierd
 
Teri Aankhon Mein
În ochii tăi…
Teri Aankhon Mein Koi To Jaadu Hai
Ochii tăi sunt plini de magie
 
Tu Muskura Jahan Bhi Hai Tu Muskura
Zâmbește, oriunde te-ai afla
Tu Dhoop Ki Tarah Badan Ko Chhoo Zara
Precum razele soarelui, mângâie-mi trupul
Sharir Se Yeh Muskurahatein Teri
Îți observ zâmbetele (cu trupul meu)
Badan Mein Sunti Hoon Main Aahatein Teri
Aud pașii tăi în fiecare parte a corpului
 
Tez Chalti Hai Hawaaon Ki Saansein
Vântul respiră cu putere
Mujhko Baahon Mein Lapet Ke Chhupale
Ascunde-mă în îmbrațișarea ta legându-mă pe veci
Teri Ankhon Ki Haseen Doriyon Mein
În frumoasele fire ale ochilor tăi
Main Badan Ko Bichhaoon Tu Sulale
Eu îmi întind trupul, iar tu adoarme-mă
 
Teri Aakhon Mein
În ochii tăi…
Teri Aakhon Mein Koi To Nasha Hai
E o intoxicație în ochii tăi…
 
Tu Muskura Jahan Bhi Hai Tu Muskura
Zâmbește, oriunde te-ai afla
Tu Dhoop Ki Tarah Badan Ko Chhoo Zara
Precum razele soarelui, mângâie-mi trupul
Sharir Se Yeh Muskurahatein Teri
Îți observ zâmbetele (cu trupul meu)
Badan Mein Sunti Hoon Main Aahatein Teri
Aud pașii tăi în fiecare parte a corpului
 

4 Comments (+add yours?)

  1. carmen
    Mar 10, 2013 @ 14:56:19

    multumiri.Superb. Si stiu ca iti place mult si e o bucurie si pentru tine si pentru noi sa il tot reascultam…

    Reply

  2. vera
    Mar 10, 2013 @ 11:33:05

    so deep thouching !
    frumoase versuri ! multumesc!

    Reply

Lasă un comentariu

