Filme indiene 2012: OMG Oh My God! (review)


Oh-My-God-Poster

ACȚIUNE: E fără urmă de îndoială cel mai BUN film al anului (din toate cele pe care le-am văzut). Nu am cuvinte suficiente să-l laud. E pur și simplu excepțional! Dacă ar fi fost după mine, e filmul pe care l-aș fi trimis la Oscar și l-aș fi premiat! Titlul e scurt, modern (expresie deja suprautilizată) și aș zice o alegere neobișnuită. Replicile sunt atât de bine scrise încât mă gândesc ce inspirație divină s-a pogorât asupra celui/celei/celor care le-au redactat de a ieșit așa o minunăție! E plin de înțelepciune fără a fi jignitor, parodic sau ieftin. Nu voi spune nimic despre povestea propriu-zisă deoarece aș strica toată plăcerea de a o urmări. Voi dezvălui doar că e vorba despre o criză de identitate religioasă. Îl recomand în primul rând ateilor, agnosticilor și mai apoi tuturor, indiferent de religie. E unul din acele filme în comentarea căruia cuvintele nu fac decât să murdărească și devin de prisos…

 

MUZICĂ: Melodia de căpătâi, ”Go, go, go Govinda” este extrem de plăcută, plină de culoare și energie. Coregrafia e superbă – zici că toși sunt băgați la 220!

 

VERDICT: 5/5 (chiar 6/5 dacă s-ar putea!) FABULOS! E OBLIGATORIU SĂ-L VEDEȚI!

7 Comments (+add yours?)

  1. cristina
    Nov 25, 2013 @ 11:44:17

    foarte frumos filmul,,,mi-a placut mult ideea filmului. este un film care merita revazut. mi-a placut Akshay Kumar in rolul lui Dumnezeu.

    Reply

  2. Scorpya
    Feb 08, 2013 @ 22:06:44

    Intr-adevar, un film care nu merita ratat !

    Reply

  3. carmen
    Feb 03, 2013 @ 16:32:50

    Am vizionat filmul si de si nu am avantajul tau sa inteleg replicile decat putin totusi mesajul filmului a fost ca si in Pasajul din Faptele apostolilor capitolul 14 de la versetul 15.
    Am cautac cu subtitrarein engleza dar nu am gasit. Daca dai vreodata de el cu subtitrare te rog sa ne transmiti si noua link-ul. Sunt convinsa ca sunt deosebite replicile.

    Reply

    • Hedwig Silver
      Feb 03, 2013 @ 19:11:30

      nu mă prea pricep la căutat subtitrări… dar am un sfat pentru toată lumea: deschideți filmul cu BS player și el caută subtitrarea în engleză (sau altă limbă automat)

      Reply

  4. carmen
    Feb 03, 2013 @ 14:59:06

    multumim de invitatie am vazut si eu reclama dar nu l-am gasit o sa-l mai caut

    Reply

Lasă un comentariu

