Concerte – kathak și instrumental


Navigam pe Utube și am dat peste 2 concerte minunate: unul pe kathak și celălalt pe muzică instrumentală.

Completări:

 

 

Noapte bună! (în caz că sunteți treji)

4 Comments (+add yours?)

  1. iuly
    Apr 14, 2014 @ 09:16:56

    Multumesc tare mult pentru lamuriri🙂

    Reply

  2. iuly
    Apr 13, 2014 @ 11:15:29

    E minunat primul spectacol de kathak (numai pe acesta l-am vazut deocamdata). Am si eu 3 curiozitati:
    1. In ce limba se canta in acel spectacol?
    2. Cum se numesc instrumentele acelea cu care se canta?
    3. La inceputul spectacolului, 2 fete faceau diferite gesturi (se prefaceau ca aprind un foc sau ceva de genul asta… nu am inteles prea bine ce vor sa faca). Ce semnifica ele?

    Reply

    • Hedwig Silver
      Apr 14, 2014 @ 05:58:20

      1. dacă nu mă înșeală auzul, e sanscrită; de obicei în dans clasic e fie sanscrită, fie tamil;
      2. ca instrumente sunt fie sitar, tabla fie veena, dholak
      3. din câte știu, întotdeauna se începe cu cererea binecuvântării zeiței pământului și se salută pe rând zeița artelor, publicul, maestrul (aici e asemânâtor cu faza care apare și în filme cu platoul de rugăciune pe care îl plimbă femeia în fața soțului/invitatului)

      ai foarte frumoase curiozități😀 sper să te lămurească puținul pe care-l știu😀

      Reply

Lasă un comentariu

