Filme indiene 2012: BARFI! (review)


barfi

ACȚIUNE: O poveste de dragoste neconvențională, la fel de neconvențională precum eroul – Barfi. E amuzantă explicația numelui – care e în sine o altă povestioară. Însă trebuie să recunosc că e unul din cele mai ciudate filme pe care le-am văzut (cel puțin recent). Mi-e imposibil să nu remarc modul unic de introducere în atmosferă – chiar dacă va mai fi vreodată folosit acest procedeu artistic, cinematografic, cu siguranță că nu va mai avea același impact (repet, eu nu am mai văzut un astfel de început până acum, dar asta nu înseamnă că nu există în cadrul altor filme). BRAVO!

Îmi lipsesc replicile, dar mă bucur că încearcă să mă învețe să citesc/înțeleg replicile non-verbale cu sufletul – asta readuce în plim plan inocența copilăriei, puritatea interioară, omul nepervertit, copilul din noi ce nu trebuie să moară…

Sunt multe momente moarte sau comice (stil Chaplin) care uneori îmi par în plus, dar sunt tolerabile. Are și o notă ușor tristă, însă e de așteptat ca o persoană normală să nu se interpună în calea unei iubiri atât de … SPECIALE!

MUZICĂ: Nu e comercială, strict pentru film.

VERDICT: 3.5/5 Merită! Pentru o altă experiență cinematografică!

1 Comment (+add yours?)

  1. Scorpya
    Feb 08, 2013 @ 22:31:48

    Sincer, chiar nu mi-a placut filmul, nu mi-au placut interpretarile, de aceasta data, lipsa chimie intre Priyanka si Ranbir. Mare dezamagire, a fost acest film pentru mine.

    Reply

Lasă un comentariu

