Filmele anului 2012 – preferatele voastre


Mă gândeam să vă întreb care au fost filmele care v-au plăcut cel mai mult lansate în anul ce tocmai s-a încheiat?

Dacă filmul care vă place nu se regăsește în listă, puteți lăsa un comentariu. De asemenea, dacă vreo melodie v-a plăcut în mod deosebit, aștept un comentariu.

10 Comments (+add yours?)

  1. indiamovie
    Jan 07, 2013 @ 11:35:31

    Teri Meri Kahaani [Povestea noastra], dupa parerea mea, este un film ce-si merita un loc pentru a fi votat.

    Reply

  2. Ranji
    Jan 04, 2013 @ 14:10:29

    Sunt mai multe melodii frumoase, dar acestea doua sunt preferatele mele…

    Reply

  3. Ranji
    Jan 04, 2013 @ 14:08:39

    Imi pace foarte mult melodia Mashallah din Ek tha tiger ,si melodia Heer din Jab tak hai jaan…Sunt geniale aceste doua melodii. De asemenea, mi-a placut interpretarea faimoasei Katrina Kaif….:)

    Reply

  4. amalia
    Jan 04, 2013 @ 11:43:27

    Un an nou fericit, sanatate si impliniri!! draga mea, cred ca n-am reusit sa vad niciunul……spune-mi te rog mai exact, de unde as putea sa le scot si eu? multumesc pt tot ce faci…..o zi buna in continuare….

    Reply

Lasă un comentariu

