Pt. cei care doresc să cumpere henna


Am întâlnit la festival pe cineva care importă atât henna cât și multe alte produse indiene. Am înțeles că vin 1 dată pe lună în România. Am să vă las datele lor de contact; dacă doriți să comandați, le scrieți un mail.

Firma SOKONI

Jinal Shah (managing director)
mail: info@sokoni.eu; site: www.sokoni.eu

9 Comments (+add yours?)

  1. Beelge
    Dec 15, 2012 @ 18:02:19

    Heeiiii merci merci pt sfat.😀 A fost de mare ajutor. Imediat voi pune mana pe HENNA oh yeah.🙂 . Le-am trimis email, adica mai multe email-uri, iar ei mi-au raspuns la toate foarte foarte politicos. :*.

    Reply

  2. Beelge
    Dec 07, 2012 @ 17:20:01

    din bulgaria nu cred ca e atat de putin. Ziceai ca vin odata pe luna in rom, poti sa detaliezi? sau poate nu stii de nu ai spus deja.. pff😦

    Reply

    • Hedwig Silver
      Dec 07, 2012 @ 20:31:47

      dacă știam mai multe, dădeam mai multe detalii; am impresia că ei nu au în cap să trimită din bulgaria, tocmai de aia vin aici 1 dată pe lună (dar din păcate nu știu cum au ei ”planul de afaceri”)… trimite-le un mesaj și vezi dacă răspunde cineva; întreabă direct😀

      Reply

  3. Beelge
    Dec 06, 2012 @ 19:02:17

    Dar daca dau o comanda, nu stii cumva cat trebuie sa dau pe drum? am cautat sa vad daca specifica undeva.. dar n-am vazut.. nu stiu:D

    Reply

  4. simona
    Oct 29, 2012 @ 19:00:17

    Multumim frumos!

    Reply

  5. ramona
    Oct 29, 2012 @ 09:37:28

    Da, i-am intalnit si eu si am aflat ca sunt din Bulgaria, aveau foarte multe produse interesante, condimentele lor exceptionale, au avut foarte mare vanzare, lumea probabil ca abia asteptau sa gaseasca unele condimente care se gasesc rar la noi.

    Reply

Lasă un comentariu

