Namaste India 2012 – impresii


După eveniment, în sfârșit am găsit și eu timp să aștern câteva rânduri…

Au fost 3 zile frumoase, deși vremea a fost vitregă; noi ajunseserăm să ne ”batem” pe soare… câștiga cel/cea la care răsărea soarele…

Au fost 20 de expozanți cu produse din India (accesorii, îmbrăcăminte, mâncare, cosmetice etc.), zeci de ateliere de creație și educative, spectacole de dans modern și clasic, lansări de carte, expoziții de fotografie etc.

Aici prezentare a festivalului:

http://www.slideshare.net/iulianalatan/festivalul-namaste-india-2012

Fotografii găsiți și pe Fb Namaste India sau pe profilul meu.

Atelierele pe care le-am ținut eu au fost: arta decorării cu ”mehndi” și cel de limbă hindi. Am fost plăcut impresionată de numărul mare de participanți și de interesul lor. A fost o plăcere și o onoare.

Țin să felicit întreaga echipă ”Namaste India” pentru dedicare!

 

2 Comments (+add yours?)

  1. ramona
    Oct 29, 2012 @ 09:31:59

    Am fost si eu duminica si mi-a placut foarte mult, insa pe tine nu te-am vazut pe acolo in schimb trebuie sa remarc ca Laura danseaza foarte bine pana si expresia fetei o are precum dansatoarele indiene.Am incercat si mancarea indiana a fost o experienta interesanta.Abia astept sa se mai organizeze si sa fie din ce in ce mai mare deoarece India e o tara cu o cultura foarte frumoasa.Multumim pentru poze.

    Reply

Lasă un comentariu

