Sau Dard Hain [JAAN-E-MANN – 2006] Versuri traduse


Film: Jaan-e-Mann
Muzică: Anu Malik
Versuri: Gulzar
Solist: Sonu Nigam
An lansare: 2006
 
Sau dard hain
O sută de dureri
Sau rahatein
O sută de căi
Sab mila dilnasheen
Iubito, am de toate
Ek tu hi nahin
Doar tu îmi lipsești
 
Ruki ruki si yeh hawa
Vântul s-a oprit se pare
Aur sookhe patte ki tarah
Și ca o frunză uscată
Shehar ki sadkon pe main
Pe străzile orașului
Laawaris udhta hua
Mă plimb de unul singur
Sau raaste par teri raah nahin
O sută de drumuri… doar al tău lipsește
 
Sau dard hain
O sută de dureri
Sau rahatein
O sută de căi
Sab mila dilnasheen
Iubito, am de toate
Ek tu hi nahin
Doar tu îmi lipsești
 
Behta hai paani behne de
Lasă apa să curgă
Waqt ko yuhin rehne de
Lasă timpul să stea în loc
Dariya ne karwat li hai toh
Dacă râul va face valuri
Saahilon ko sehne do
Lasă malul să le suporte
Sau hasratein par tera gham nahin
O sută de dureri, însă nici una de-a ta
 
Tanha tanha
Singur, singur
Tanha hai tanha hai
E singur, e singurel
Tanha chal tanha chal
Colindă singur, doar singur
Tanha tanha
Singur, singur
 
Sau dard hain Sau rahatein
O sută de dureri, o sută de căi…
 
 
PS: DACĂ MAI SUNT MELODII PE CARE NU LE-AM TRADUS (ÎN AFARĂ DE CHAMMAK CHALLO CHEL CHABELI LA CARE NU A APĂRUT O TRADUCERE ÎN ENGLEZĂ CA SĂ POT VERIFICA) VĂ ROG SĂ LĂSAȚI UN COMENTARIU😀

1 Comment (+add yours?)

  1. amalia
    Oct 08, 2012 @ 20:04:00

    multumesc mult draga mea.sincer nu prea stiu ce s-a mai intamplat aici la tine, pt ca am lipsit o buna bucata de timp,dar sincer:parca imi ghicesti gandurile. chiar m-am gandit si la acesta….acum vreau sa te rog din nou poate reusesti pana la urma sa traduci: Just the fact. multa putere de munca sa ai draga mea.

    Reply

Lasă un comentariu

