Curs intensiv de metrică sanskrită


În perioada 27 septembrie – 1 octombrie 2012 am participat la un curs intensiv de metrică sanskrită. În cele 5 zile am învățat 29 de tipuri de metrică, mi s-au oferit informații cu privire la metrica vedică și cea clasică. Am avut parte de mult exercițiu practic ce consta în recitarea unor versuri de o frumusețe incomparabilă. Și probabil cel mai deosebit lucru: mediul atât de familiar, fiind înconjurată de oameni modești, frumoși și desigur foarte deștepți. Cursurile au fost organizate de CEAS (Center of Euroasiatic and Afroasiatic Studies) în incinta Bibliotecii Metropolitane București.

A fost o experiență unică și mă bucur din tot sufletul că am putut avea parte de așa ceva.

Mulțumesc pe acestă cale doamnei profesor Julieta Rotaru, care ne-a primit cu atâta căldură și a avut grijă de noi, domnului nostru profesor Shreenand Bapat, care a fost un excelent dascăl – răbdător și plin de încurajări la adresa noastră – și nu în ultimul rând colegilor – atât români, cât și străini – a fost o plăcere să vă cunosc și să petrecem timp împreună!

Detalii despre curs găsiți aici:

http://www.bibliotecametropolitana.ro/detalii-articol.aspx?artId=878&catId=382&c=1

NOTA BENE: cursul nu se adresează celor ce nu stăpânesc deloc alfabetul sau limba engleză; eu recunosc că am fost inconștientă și m-am înscris chiar dacă nu înțeleg deloc sanskrita (noroc că nu am avut de-a face cu sensul versurilor…).

Lasă un comentariu

