Namaste India 2012 – noutăți


Iată și ultimele detalii cu privire la festival:

PROGRAMUL

http://namasteindia.ro/program/ 

Pentru alte detalii, citiți prima pagină a site-ului (NAMASTE)

 

10 Comments (+add yours?)

  1. Larisa
    Oct 13, 2012 @ 11:57:22

    Multumesc ,îmi cer scuze dacă v-am deranjat .Eu mă refeream la saree ,pentru ca stiu dacă sa îl port sau nu ,încă o data îmi cer scuze

    Reply

  2. larisa
    Oct 13, 2012 @ 11:05:57

    imi cer scuze daca te deranjez ,dar pe mine parinti mei ma descurajeaza si nu prea vor sa ma lase sa ma imbrac in saree, deorece spun ca o sa fiu …. nu stiu ce sa fac daca poti da-mi si mie un sfat :*

    Reply

    • Hedwig Silver
      Oct 13, 2012 @ 11:38:19

      nu e vorba de deranj, dar iartă-mă, de consiliere parentală nu mă ocup; e alba-neagra: ori vii, ori nu…

      Reply

  3. larisa
    Oct 13, 2012 @ 10:54:50

    am asteptat ziua de maine.. vin cu sigutanta vreau ,sa vin imbracata in saree

    Reply

  4. larisa
    Oct 13, 2012 @ 08:13:22

    buna, maine vin si eu si vreau sa stiu daca ploua se mai tine nu? ca vin din buzau si..

    Reply

  5. Marria
    Oct 11, 2012 @ 13:29:42

    In legatura cu festivalul ,va fi filmat adica daca nu participam (eu nu pot veni desi imi doresc) unde il putem viziona (ma refer la dansuri, etc.)?????

    Reply

  6. Anca
    Oct 02, 2012 @ 06:05:41

    cat costa?

    Reply

Lasă un comentariu

