Chammak Challo [RA.ONE – 2011] Versuri traduse


Film: Ra.One
Muzica: Vishal-Shekhar
Versuri: Vishal Dadlani, Niranjan Iyengar
Solist: Akon, Hamsika Iyer
An lansare: 2011
 
Girl you’re my chammak challo
Gagico, tu eşti piţipoanca mea
Where you go girl I’m gonna follow
Te voi urma oriunde te-ai duce
What you want girl just let me know
Spune-mi orice îţi doreşti
You can be my chammak challo
Poţi deveni gagica mea
Shawty I’m gonna getcha
Te voi prinde
You know I’m gonna getcha
Ştii că te voi prinde
You know I’ll even letcha
Ştii că te voi lăsa
Letcha be my chammak challo
Să devii gagica mea
 
Kaisa sharmaana aaja nachke dikha de
Nu fii timidă, arată-mi cum te mişti
Aa meri hole aaja parda gira de
Apropie-te, lasă garda jos
Aa meri akhiyon se akhiyaan mila de
Uită-te în ochii mei
Aa tu na nakhre dikha
Haide, nu face pe deşteapta
Wanna be my chammak challo? – 4
Vrei să fi gagica mea?
 
Tu meri chammak challo
Eşti gagica mea
Teri picture ka main hero
Sunt eroul filmului tău
Give it to me girl mujhko dedo
Dă-mi…
You can be my chammak challo
Poţi fi gagica mea
 
Shawty I’m gonna getcha
Te voi prinde
You know I’m gonna getcha
Ştii că te voi prinde
You know I’ll even letcha
Ştii că te voi lăsa
Letcha be my chammak challo
Să devii gagica mea
 
Kaisa sharmaana aaja nachke dikha de
Nu fii timidă, arată-mi cum te mişti
Aa meri hole aaja parda gira de
Apropie-te, lasă garda jos
Aa meri akhiyon se akhiyaan mila de
Uită-te în ochii mei
Aa tu na nakhre dikha
Haide, nu face pe deşteapta
Wanna be my chammak challo? – 4
Vrei să fi gagica mea?
 
Unnai totta penn ullattai uruka maataya
Cum poţi să nu cucereşti femeia care ţi-a vrăjit inima
Ennai pola pennai paarthu mayanga maataya
Cum poţi să nu te îndrăgosteşti de o fată ca mine
Kannil kannai poti vitaal sirika maataya
Dacă m-aş uita în ochii tăi, nu ai zâmbi?
Ennil unnai sooti vitaal ottika maataya
Dacă te-aş lega de mine, nu-i aşa că te-ai lipi pe veci?
 
Kaisa sharmaana aaja nachke dikha de
Nu fii timidă, arată-mi cum te mişti
Aa meri hole aaja parda gira de
Apropie-te, lasă garda jos
Aa meri akhiyon se akhiyaan mila de
Uită-te în ochii mei
Aa tu na nakhre dikha
Haide, nu face pe deşteapta
Wanna be my chammak challo? – 4
Vrei să fi gagica mea?
 

Lasă un comentariu

