Declar război…!


Stăteam liniștită într-o zi de vară la tv și butonam de zor când mare mi-a fost mirarea să aud o melodie pe KanalD… bubuia în boxele ălora la mare (înghesuială) o linie melodică manelară (ahhhhhhhhhhhhhhh!!!!) și totuși cunoscută (am înnebunit?!)…

Din ziua respectivă am decis: declar război tuturor maneliștilor agramați dar mai ales pseudocompozitorilor lor! Mi-au dovedit încă o dată că nu sunt nici artiști, respectiv compozitori geniali, nici măcar originali; știu că și în India se plagiază (am avut exemplul viu) dar mă oftică atunci când niște oameni dezgustători precum Salam, Vijelie etc. (văd că au și nume predestinate) se dau mari cu chestii care nu le aparțin (sau mă rog… compozitorii) și toată lumea cade pe spate și face elicoptere cu picioarele…

NOTA BENE: nu mă interesează ce fel de oameni sunt în privat (pot fi chiar foarte simpatici și generoși) dar muzica lor e aia pe care tre să o suport când vreunui cetățean îi lăutărește mobilul în metrou ori pe stradă…

CONCLUZIA: ca la noi… din categoria aventuri urbane

10 Comments (+add yours?)

  1. alina
    Sep 16, 2012 @ 14:10:08

    Cred ca multi stiu deja de melodiile astea pentru ca sunt vechi, dar am zis sa dau totusi acest exemplu…copilul de aur si laura vas- nu vreau banii tai — sar par topi laal din filmul tumsa nahin dekha. Sper sa fie de folos pentru lista😀

    Reply

  2. rya sahara
    Sep 07, 2012 @ 17:07:10

    eu sunt de etnie rroma si as vrea sa spun ca a fi de etnie rroma inseamna sa asculti manele.
    am cunoscut doi manelisti super de treaba cum ar fi vijelie si narcisa cu care am filmat impreuna la realty-show-ul :SATRA (KANAL D) si le-am pov. cat de revoltata sunt si ei mi-au spus ca nuplagiaza ,doar remixeaza.am ramas cu gura casacta knd au zis asta dar si atunci knd au zis ca nu cunosc piesele originale ,dar i-am recomandat cateva piese narcisei si singurul lucru care l-a zis ,este;AM CUNOSCUT O CRAIOVEANCA CARE NU II PLACE PALGIATURA,DAR TU AI CUNOSCUT O MANELISTA CARE NU-I PLAC MANELELE
    Apropo de lista ,chiar mi-ar placea sa ti trimit cateva

    Reply

  3. simona
    Sep 06, 2012 @ 21:06:04

    Zara, zara touch me și Zara zara bahekta hai

    Reply

  4. simona
    Sep 06, 2012 @ 20:59:19

    la inceput, la inceputurile mamelelor, plagiau muzica din grecia, multe melodii grecesti, apoi au dat-o pe arabisme, si acum ca nu mai au inspiratie au ajuns si in India! pacat, melodia Zara, zara este un din preferatele mele!

    Reply

  5. alina
    Sep 06, 2012 @ 11:12:44

    Am mai auzit si eu tot din intamplare porcarii de astea. Un alt exemplu ar fi melodia indianca mea interpretata de “talentatul” babi minune, plagiata dupa zara zara touch me. Si bineinteles ca acestea nu sunt singurele cazuri….

    Reply

  6. carmen
    Sep 01, 2012 @ 19:50:03

    melodia ca melodia dar vocea nici nu se compara …
    Eu merg cu microbuzul la munca cam 30 de minute si soferii se schimba si trebuie sa inghitim muzica pe care vrem nu vrem trebuie sa o ascultam si nu insurdina ca asa cred ei ca ne binedispun…O data aveam un sofer care asculta manele la greu. Si tot asa mi s-a intamplat ca si voua cateva din melodii mi s-au parut cunoscute si frumoase desi vocea cantaretului ma zgraia me nervu auditiv tare de tot. In final am realizat si eu ca si voi ca melodiea era furata si garnisita cu vocea manelistului…

    Reply

  7. Andreea
    Sep 01, 2012 @ 17:54:15

    Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie acum cateva zile. Mi-a luat ceva timp pana m-am prins care este melodia originala🙂

    Reply

Lasă un comentariu

