Bine v-am regăsit!


Am revenit printre cei vii; sper că sunteți bine, sănătoși, că nu ați pățit *nevrute* în vacanță.

Voi posta mai rar decât de obicei din cauza acelorași probleme tehnice (mai durează ceva până rezolv să am parte de un computer nou…).

Voi încerca să traduc melodii; ceea ce NU voi putea face este să vă mai trimit cărți… pentru că am pierdut datele din vechiul calculator – dar nu disperați; manualul îl găsiți și singuri prin Google Search (outline of hindi grammar pdf)😀

Mulțumesc tuturor celor care i-au urat calculatorului meu însănătoșire grabnică!

Vă urez un weekend cât mai plăcut!

Cu prietenie, HS

5 Comments (+add yours?)

  1. •●✿Ankita✿●•
    Sep 03, 2012 @ 08:38:56

    sper sa se repare computerul in curand! 😀

    Reply

  2. carmen
    Aug 31, 2012 @ 19:12:56

    Doamne ce voce ia dat Dumnezeu omului asta…o incantare…

    Reply

  3. carmen
    Aug 31, 2012 @ 19:11:12

    Bine ai revenit draga mea. Ma bucur mult ca ia aprut iar. Deja trecuse asa de mult.de cand nu am maicitit, ascultat si vazut ceva fain de la tine. Chiar da nu vei putea posta des , macar din cand in cand ne vom bucura de ceea ce ai sa ne ofri.

    Reply

Lasă un comentariu

