Tujhi Mein [CROOK – 2010] Versuri traduse


Film: Crook
Muzica: Pritam
Versuri: Kumaar
Solist: K.K.
An lansare: 2010
 
Tujhi mein dhoondu, kuch der jeene ka, aasra
De-aş găsi în tine un adăpost pentru câteva clipe pentru a trăi
Tujhi se poonchu, khud se hi milne ka, raasta
De-aş putea să te întreb care e calea de a mă întâlni cu sinele
Tujhi mein dhoondu, kuch der jeene ka, aasra
De-aş găsi în tine un adăpost pentru câteva clipe pentru a trăi
Tujhi se poonchu, khud se hi milne ka, raasta
De-aş putea să te întreb care e calea de a mă întâlni cu sinele
 
Mujhe teri panahein milein
Ar trebui să găsesc refugiul tău
Rehne ko teri baahein milein
Să găsesc un loc în braţele tale
Jaana hai kahan, tere siwa
Unde aş putea să mă duc fără tine…
 
Tune diye din mujhe, raat mein haan
Mi-ai dăruit zile în timpul nopţilor
Saansein chali ab tere, saath mein
Respiraţia mea se sincronizează cu a ta
Mehsoos karne laga apni kismat tere haath mein
Am început să-mi simt destinul în mâinile tale
Khizaaon mein hai mausam khile
Vremea e primăvăratică în toiul toamnei
Labon se gaye saare gile
Toate nemulţumirile au dispărut…
Jaana hai kahan, tere siwa
Unde aş putea să mă duc fără tine…
 
Mujhe teri panahein milein
Ar trebui să găsesc refugiul tău
Rehne ko teri baahein milein
Să găsesc un loc în braţele tale
Jaana hai kahan, tere siwa
Unde aş putea să mă duc fără tine…
 
Jab maine paaya tujhe, kho diya
Când te-am găsit, te-am şi pierdut
Dil aansuon ke bina, ro diya
Inima plângea fără a mai vărsa lacrimi
Kyun khwaab aankhon mein aate hue door yoon ho gaya
De ce a dispărut visul într-o clipită chiar dacă l-am văzut…
Ke tere bina jee na khule
Fără tine, inima nu se deschide
Seene mein koi gham sa chale
În piept e doar nefericire…
Jaana hai kahan, tere siwa
Unde aş putea să mă duc fără tine…
 
Mujhe teri panahein milein
Ar trebui să găsesc refugiul tău
Rehne ko teri baahein milein
Să găsesc un loc în braţele tale
Jaana hai kahan, tere siwa
Unde aş putea să mă duc fără tine…
 
 

Lasă un comentariu

